Geplaatst: 22 september 200618 jaren comment_511308 Beste leden, In gta sa heb ik een wagen gevonden waar Hydrauclics op zat, toen ik ermee naar de tune grage reed wou ik het eraf halen maar dat lukte niet, nou is mijn vraag is het mogelijk om de Hydrauclics eraf te halen?
Geplaatst: 22 september 200618 jaren comment_511317 ik dacht wel naar de tune garage gaan maar blijkbaar dus niet dus dan denk ik dat het niet mogelijk is..... EDIT: Het is niet mogelijk zag ik net nog...... Bewerkt: 22 september 200618 jaren door VWO-er
Geplaatst: 22 september 200618 jaren Auteur comment_511333 ik dacht wel naar de tune garage gaan maar blijkbaar dus niet dus dan denk ik dat het niet mogelijk is.....EDIT: Het is niet mogelijk zag ik net nog...... Oke bedankt voor je reactie, jammer dat het niet kan....
Geplaatst: 23 september 200618 jaren comment_511533 je kan wel hydraulics erop zetten (tuning) maar niet meer ervan af halen, vind ik ook stom
Geplaatst: 23 september 200618 jaren comment_511782 oja, dat is op de ps2 / xbox ik heb SA op de pc, dus voor mij maakt het niet uit
Geplaatst: 23 september 200618 jaren Auteur comment_511803 Ik heb hem ook op de pc hoor Maar ik wil ze er graag af halen omdat ik het een beetje iritant vind dat als je op gewone hoogte rijd hij in een bocht of over een stoeprandje over de weg schuurt... en ik wil gewoon een normale hoogte vind Hydrauclics niet mooi staan
Beste leden,
In gta sa heb ik een wagen gevonden waar Hydrauclics op zat, toen ik ermee naar de tune grage reed wou ik het eraf halen maar dat lukte niet, nou is mijn vraag is het mogelijk om de Hydrauclics eraf te halen?