Geplaatst: 22 september 200618 jaren comment_511350 Hey, Ik heb een vraagje: Hoe doe ik water in bijvoorbeeld een zwembad of meer?(Zodat je er ook in kan zwemmen) Greets, Mickey
Geplaatst: 22 september 200618 jaren comment_511389 je maakt gewoon je meer. en je zet dat dan zo laag neer. dat het meer onder waater komt en de rest van het land niet. je kan ook bij het model het meer er al in maaken. en ook texturen dus dat het gewoon het model is. en dan dat water weg haalen bij de coll. maar dan kun je er niet is swemen. maar wel door heen lopen.
Geplaatst: 23 september 200618 jaren comment_511585 en hoe maak je eigenlijk water met golven enzo voor een animatie ?
Geplaatst: 23 september 200618 jaren comment_511600 Als je water wil aanpassen moet je dit aanpassen in water.dat. Dit is namelijk nog een flinke klus. Omdat er niet echt tools voor gemaakt zijn. Voor VC bestaat namelijk wel zo'n tool. Die kan je hier vinden.
Hey,
Ik heb een vraagje:
Hoe doe ik water in bijvoorbeeld een zwembad of meer?(Zodat je er ook in kan zwemmen)
Greets,
Mickey