Geplaatst: 23 september 200618 jaren comment_511850 Beste, Ik had vandaag Grand Theft Auto 3 gekocht. Super vet spel! Alleen er mist een ding... De audio. De audio van de game doet het niet. Ik heb GTA III proberen te her-installeren, maar het lukte ook niet. Ik heb GTA 3 legaal gekocht op de markt, ik ben naar audio gegaan en daar paar dingen geprobeerd, maar het lukt nog steeds niet. Kan iemand me helpen? Edit: Ik weet het ik weet het, een late edit, maar het probleem is opgelost. Oplossing: Blijven uninstallen en installeren tot die het doet.. Bewerkt: 20 februari 200817 jaren door Gangsta
Geplaatst: 23 september 200618 jaren comment_511858 Het zal niet aan het spel liggen want bij mij doet hij het prima. Misschien ligt het aan je computer? Als je zeker weet dat je alles hebt geprobeerd zou ik hem terugbrengen want je hebt er meestal wel een jaartje garantie op.
Geplaatst: 23 september 200618 jaren Auteur comment_511872 Eh.. Bij Bart Smit niet. Is er echt geen andere oplossing?
Geplaatst: 23 september 200618 jaren comment_511873 Probeer eens de GTA III patch: http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.46
Geplaatst: 24 september 200618 jaren comment_512302 Probeer deze patch eens. Bewerkt: 24 september 200618 jaren door Zim
Geplaatst: 24 september 200618 jaren comment_512308 Probeer deze patch eens. Volgens mij heeft hij die al geprobeerd. Het is dezelfde Patch als die van Ruurd. @Gangsta, voldoet je computer aan de minimale systeem eisen? Kan het bijvoorbeeld aan je geluidskaart liggen? Hebben andere games hetzelfde probleem met de audio? Bewerkt: 24 september 200618 jaren door Colonel Cortez
Geplaatst: 24 september 200618 jaren Auteur comment_512348 Ja.. GTA III doet het heel goed... Ik had ook GTA Vice City, daar deed het geluid het wel. Voor de rest had ik gta 3 heel lang geleden van een vriend geleend, toen deed alles het perfect! (Met de zelfde pc dan hé)
Beste,
Ik had vandaag Grand Theft Auto 3 gekocht. Super vet spel!
Alleen er mist een ding... De audio.
De audio van de game doet het niet.
Ik heb GTA III proberen te her-installeren, maar het lukte ook niet.
Ik heb GTA 3 legaal gekocht op de markt, ik ben naar audio gegaan en daar paar dingen geprobeerd, maar het lukt nog steeds niet.
Kan iemand me helpen?
Edit:
Ik weet het ik weet het, een late edit, maar het probleem is opgelost.
Oplossing:
Blijven uninstallen en installeren tot die het doet..
Bewerkt: door Gangsta