Jump to content

Rockstar moet goed naar saints row kijken


brbgtaplayer

GTAIV  

180 leden hebben gestemd

  1. 1. Rockstar moet goed naar saints row kijken als ze willen dat het succes heeft

    • ja, anders lukt het ze nooit!
      7
    • ja, maar het moet niet een en al na-geaap zijn!
      31
    • we zien wel
      15
    • nee, ze kunnen het wel zelf!
      113
    • ???
      8


Recommended Posts

saints row is mischien wel stukken beter dan sa, zowel qua graphics als gameplay. als rockstar wil dat gtaIV succes heeft, moeten ze wel naar saints row kijken, maar het natuurlijk niet na-apen! mischien word gtaIV dan beter?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • brbgtaplayer

    4

  • icep0wer

    4

  • Moonbeam

    3

  • M4X

    3

HAHAHAHA!!!

belachelijk dit topic!

Saints Row beter als SA :cab: jij denk cka dak uit een Ei kom.

San andreas is veel beter als saints row, en laat die graphics je niet gek maken dat is gwoon next-gen.

ik durf te wedden dat IV er veel beter uit gaat zien :Y

en waar slaat het antwoord 'ja, maar het moet niet een en al na-geaap zijn!' op?

Die gasten van Saints Row zijn hier de dieven die alles overnemen van R*

Bewerkt: door quinton
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gekozen voor: ja, maar het moet niet een en al na-geaap zijn!.. Ik vind de graphics van Saints row zeer indrukwekkend mooi, daar zouden ze wel wat van kunnen nemen om het spel in mijn ogen.. spectaculair te maken.. Maar het moet niet een een en al na-geaap zijn!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet waar het commentaar op Saints Row voor nodig is? Ik geef wel een paar argumenten:

  1. R* heeft iets om GTA IV aan op te trekken.
  2. Wij (als GTA liefhebbers) hebben iets om ons mee te vermaken tot dat GTA IV komt.

Ik heb persoonlijk wel wat tegen na-apers, maar als je iets goed na-aapt is het natuurlijk geweldig, en THQ doet dat met Saints Row!

Link to comment
Delen op andere websites

Ahhh, eindelijk weer een nieuw topic in het next-gen gta gedeelte! _O_

Ik hou van dit soort topics, dan kan ik weer heerlijk wegdromen over hoe GTA IV wordt.

goed, back ontopic:

Ikzelf vind dat GTA IV wel bepaalde delen van saints row over mag nemen, met bijvoorbeeld jezelf je mannetje maken, maar er MOETEN en ZULLEN motoren en vliegtuigen in komen..

Anders is GTA, GTA niet meer..

Maar echt goed naar Saints Row kijken??

Nee, ik ben het daar helemaal oneens over.. R* heeft met succes alle GTA delen uitgebracht en dat doen ze met GTA IV ook!

Maar zoals eerder vermeld mogen ze een paar kleine dingetjes over nemen, en voorderest: ik wacht lekker af :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen, Rockstar mag gewoon niks na-apen want ze lopen voor op Saints Row. Het is ongeveer hetzelfde als je versie 10 van een programma maakt, dan ga je toch ook geen dingen van versie 2 na-apen? Dan kijk je juist naar voren, en niet terug.

Link to comment
Delen op andere websites

San andreas is veel beter als saints row, en laat die graphics je niet gek maken dat is gwoon next-gen.

ik durf te wedden dat IV er veel beter uit gaat zien :Y

Dit zou ik niet zo zeker zeggen. De models die rockstar gebruikt voor de speelwereld zijn over het algemeen niet zo gedetailleerd. Een sterkere machine betekend niet automatisch een mooiere speelwereld, hiervoor is ook meer werk nodig van Rockstar. San Andreas had veel mooier kunnen zijn. Maar het draait bij gta ook niet om de supervette graphics, maar om de gameplay.

Link to comment
Delen op andere websites

Saint's Row is een spel op de Xbox 360. Dus het speekt vanzelf dat de GFX beter zijn.

SA is dan ook 2 jaar ouder dan Saint's Row. Ik vind dat je deze spellen niet met elkaar mag vergelijken.

GTAIV wordt zeker en vast beter dan Saint's Row!

Link to comment
Delen op andere websites

HAHAHAHA!!!

belachelijk dit topic!

Saints Row beter als SA :cab: jij denk cka dak uit een Ei kom.

San andreas is veel beter als saints row, en laat die graphics je niet gek maken dat is gwoon next-gen.

ik durf te wedden dat IV er veel beter uit gaat zien :Y

en waar slaat het antwoord 'ja, maar het moet niet een en al na-geaap zijn!' op?

Die gasten van Saints Row zijn hier de dieven die alles overnemen van R*

Saint's row is gewoon beter als San Andreas, simpelweg de engine, graphics, en zeker de models zijn veel beter als SA. Ook is het spel 2 jaar later uitgebracht, dus wat jij zegt klopt echt niet.

Ik hoop dat rockstar games eindelijk aan hun models gaat werken, en het mag wel wat functies van Saint's row hebben.

Conclusie: Saint's row is veel beter als SA, maar GTA IV zal wel beter als SR worden, en met enkele functies van SR.

Link to comment
Delen op andere websites

HAHAHAHA!!!

belachelijk dit topic!

Saints Row beter als SA :cab: jij denk cka dak uit een Ei kom.

San andreas is veel beter als saints row, en laat die graphics je niet gek maken dat is gwoon next-gen.

ik durf te wedden dat IV er veel beter uit gaat zien :Y

en waar slaat het antwoord 'ja, maar het moet niet een en al na-geaap zijn!' op?

Die gasten van Saints Row zijn hier de dieven die alles overnemen van R*

Saint's row is gewoon beter als San Andreas, simpelweg de engine, graphics, en zeker de models zijn veel beter als SA. Ook is het spel 2 jaar later uitgebracht, dus wat jij zegt klopt echt niet.

Ik hoop dat rockstar games eindelijk aan hun models gaat werken, en het mag wel wat functies van Saint's row hebben.

Conclusie: Saint's row is veel beter als SA, maar GTA IV zal wel beter als SR worden, en met enkele functies van SR.

Saint's Row kan als je de punten zoals de mogelijkheden, speelduur, grafische kracht, multiplayer, enzovoorts bij elkaar optelt wel een 'beter' spel zijn. Maar is het ook een 'leuker' spel? Ik weet in ieder geval wel dat toen Grand Theft Auto: San Andreas uitkwam ik me daar meer aan heb vermaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat r*games niet een game kan na-apen als dat spel is na ge-aapt van GTA!

En ik vind dat saint row nu ook weer niet zo geweldig is, er zitten geen motors in ook geen heli`s, vliegtuigen ik denk ook dat je niet kan zwemmen...

En dat de graphics zo goed zijn t.o. sa is normaal sa is voor de ps2 saints row xbox 360!

gta-freak2 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...