Jump to content
Geplaatst:
comment_512016

saints row is mischien wel stukken beter dan sa, zowel qua graphics als gameplay. als rockstar wil dat gtaIV succes heeft, moeten ze wel naar saints row kijken, maar het natuurlijk niet na-apen! mischien word gtaIV dan beter?

• Reacties 88
  • Bezichtigingen 5.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

GTAIV 180 leden hebben gestemd

1. 1. Rockstar moet goed naar saints row kijken als ze willen dat het succes heeft

• ja, anders lukt het ze nooit!
      7
    • ja, maar het moet niet een en al na-geaap zijn!
      31
    • we zien wel
      15
    • nee, ze kunnen het wel zelf!
      113
    • ???
      8

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_535376

''Ja, maar het moet niet na-geaapt zijn'' heb ik gestemd.. Saints Row is gewoon een f*cking vet spel en in sommige punten gewoon veel beter dan SA.. En even @ Quiton hieronder: Iedereen zegt wel altijd dat spellen die op GTA lijken meteen een rip-off zijn of weetikveel, maar GTA is nou eenmaal een van de eerste en beste in zijn soort.. Dus die andere games (zoals Saints Row) zijn geen rip-offs maar gewoon games in het zelfde genre

en waar slaat het antwoord 'ja, maar het moet niet een en al na-geaap zijn!' op?

Die gasten van Saints Row zijn hier de dieven die alles overnemen van R*

Geplaatst:
comment_536248

Nee ze kunnen het zelf wel

Saints Row heeft 1 hit nu op zn naam staan, Rockstar heeft er 5.

" " is heel mooi met Graphics, maar dat komt natuurlijk omdat het de eerste GTA-achtige game is met HD, Rockstar is nu bezig met GTA4 aan het maken.

Hoe denk je hoe dat eruit gaat zien ?

Rockstar PWND de wereld.

Ohnee Bradley H. en Jorge_F en Kaaspizza PWNEN Rockstar ! :schater:

.WhoopDiDoo.

Geplaatst:
comment_536716

Ik moet eerlijk toegeven dat ik mij een aantal weken prima met Saints Row vermaakt hebt. Natuurlijk komen er veel dingen overeen met GTA, maar daar kan ik niet zo wakker van liggen. Ik zie Saints Row puur als zoethoudertje totdat het echte geweld van GTA 4 straks los gaat barsten.

Rockstar heeft inmiddels wel genoeg ervaring opgebouwd met het maken van dit soort games. Ik heb er het volle vertrouwen in dat het weer een superverslavende game gaat worden waar ik weer de nodige tijd in zal gaan steken zodra hij op de markt is verschenen.

Geplaatst:
comment_540749

Saints Row heb ik niet gespeeld, maar ik heb gehoord dat je niet kan vliegen enzo.. MINpunt dus.. vind ik zelf GTA SA nog beter met al zijn vliegtuigen.. En Rockstar heeft eigen stijl dus... Rockstar PWND Saints Row

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_546625

Ik wordt er niet goed van dat mensen zeiken over uitgeverijen die spellen namaken van GTA. Er wordt in de spellen wereld niks anders gedaan dan namaken,race spellen,voetbal spellen (fifa is ook een na-aper van een ouder spel) en alle andere shit wordt allemaal van elkaar nagemaakt. Ik denk zelf altijd:

Beter goed nagemaakt dan slecht verzonnen :sigaar:

Dat Saints Row ziet er wel allemaal vet uit,vooral de graphics,maar ik kan je op een briefke geven dat

GTA IV 100x beter wordt,ze zullen grafisch beter zijn,rockstar kan veel betere verhaallijnen verzinnen,ze weten er veel meer leuke nieuwe dingen in te stoppen en Rockstar zal het concept van meerdere steden met een flinke lap platteland erbij zeker voortzetten,dus GTA IV wordt natuurlijk veel beter dan saints row en andere na-apers (True Crime)

ps:Is jullie welleens opgevallen dat de cheat om een vuilniswagen te spawnen in SA,dat die truegrime luidt,en dat is echt niet toevallig. Ik kan die link wel leggen teminnste,want True Crime=True Grime=Ware Rommel 8):*D

Geplaatst:
comment_546681

ej dude's,

ik weet zeker dat rockstar het zelf kan.

ze zullen egt niet naar anderen spellen kijke

GTA MOET BLIJVEN ZOALS HET IS EN BLIJFT, nu moeten ze niet anders gaan maken mss beteren grapics maar da komt niet zow nouw.

greets Mertin

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.