Jump to content
Geplaatst:
comment_512159

Dat GTA: Vice City Stories nog niet uit is betekend niet dat we nog niet kunnen beginnen met de vcs quiz beginnen.

En de gene die de vraag goed heefd mag de volgende vraag stellen.

Hier komt de 1e vraag en een heel erg makkelijke ook.

Wie is de hoofdrol speler van VCS.

• Reacties 1.5k
  • Bezichtigingen 216.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_674455
deze vraag is van niveau: gemmiddeld

wat heeft Phil Cassidy in gta vice city stories nog wel en later niet meer?

zijn linkerarm :bonk:

Bewerkt: door ghost_rider

Geplaatst:
comment_674474
Of zijn rechterarm, dat scheelt per GTA.

De eerste keer dat we hem zagen in GTA was in GTAIII en daar mist hij zijn linkerarm. Rockstar had dus origineel zijn linkerarm eraf gehaald.

Geplaatst:
comment_674811

ghost_rider heeft het goed hij mag de volgende vraag stellen, bij het antwoord let ik niet op links en rechts want dat verschilt wel eens (beetje dom eigenlijk :duh: ). het klopt wat lance vance zei maar ik bedoelde eigenlijk gronologisch gezien gtaIII is in 2001 en gta vcs in 1984. ik kan ook helemaal niet in een later spel bedoelen want vcs is het meest resentelijk nu. hij heeft zijn arm verloren bij het demonstreren van een bom (onhandig :cab: )

Bewerkt: door IV trailer

Geplaatst:
comment_675830
omdat ik dalijk een paar daagjes weg ga en geen vraag snel kan verzinnen geef ik de vraag aan Jow tommy verceti :bier:

Ok bedankt voor de vraag maar ik heb helemaal geen Vice city stories :schater::schater::schater: (wel gewoon Vice city maar ik heb alleen een pc dus...), ik deed gewoon voor de lol mee 0_0 . Maar ik zal maar een hele makkelijke vraag stellen:

Hoeveel hoofdmissies zijn er in GTA: Vice City stories?

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti

Geplaatst:
comment_676925

Voor wie moet je in Vcs missies doen, terwijl je deze zelfde persoon moet vermoorden in Vice City !

:dans::dans:

Als het antwoord goed is, stuur ik je een pm want anders heb vandaag meer dan 3 post in dit topic.

Profile heeft het antwoord goed

Hij mag de volgende weer stellen.

Bewerkt: door Only GrandTheftAuto

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.