Jump to content
Geplaatst:
comment_512159

Dat GTA: Vice City Stories nog niet uit is betekend niet dat we nog niet kunnen beginnen met de vcs quiz beginnen.

En de gene die de vraag goed heefd mag de volgende vraag stellen.

Hier komt de 1e vraag en een heel erg makkelijke ook.

Wie is de hoofdrol speler van VCS.

• Reacties 1.5k
  • Bezichtigingen 217k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1216182
Hoeveel snorharen heeft het hoofdpersonage?

Lol, geen? Je bent trouwens niet aan de beurt. ;)

Oh, maar wie dan? Ik zag geen vraag staan! Het natwoord is trouwens goed ^_^

We wachten tot er een nieuwe vraag komt van Forumrunner, het is namelijk zijn beurt. :Y

Geplaatst:
comment_1224942

Bedankt hoor ASPHALT, (Waarom zei je eigenlijk Dutchhawk?). Maar goed, Mijn vraag is :

>>> Door ASPHALT: Wanneer je online twee namen gebruikt krijg je soms van dat soort dingen.. :7 <<<

Hoeveel spuitbussen staan er in de garage waar je de bus overspuit in de missie ''Money For Nothing''?

Geplaatst:
comment_1227487
Bedankt hoor ASPHALT, (Waarom zei je eigenlijk Dutchhawk?). Maar goed, Mijn vraag is :

>>> Door ASPHALT: Wanneer je online twee namen gebruikt krijg je soms van dat soort dingen.. :7 <<<

Hoeveel spuitbussen staan er in de garage waar je de bus overspuit in de missie ''Money For Nothing''?

12 mischien.

Geplaatst:
comment_1227512

Drie.

Geplaatst:
comment_1227514

3, allemaal op dezelfde plek. Twee staan er, en één ligt erachter/tussen.

Nu zul je zien dat er nog ergens anders busjes lagen...

• 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_1292015

Drie.

:Y

• 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.