Jump to content
Geplaatst:
comment_512159

Dat GTA: Vice City Stories nog niet uit is betekend niet dat we nog niet kunnen beginnen met de vcs quiz beginnen.

En de gene die de vraag goed heefd mag de volgende vraag stellen.

Hier komt de 1e vraag en een heel erg makkelijke ook.

Wie is de hoofdrol speler van VCS.

• Reacties 1.5k
  • Bezichtigingen 217k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1322665
Da's aardig. Bedankt

Ik ben gewoon aardig. :engel:

:7

Noem alle opdrachtgevers die jij in de verhaallijn moet vermoorden

• Jerry Martinez
  • Marty J. Williams
  • Bryan Forbes
  • Mendez Brothers

:koffie:

Bewerkt: door Basssss

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1324611

Mariuhana

In de missie Conduct Unbecoming zegt een hogere militair tegen je

'Corporal Vance! Can you explain why there is Mariuhana hidden under your bed?'

Dat zie je op het moment dat je met je prostitue de basis oprijd, na dit moment ben je uit het leger getrapt

Bewerkt: door Rinaldootje

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1325318

Zelfde vraag als in de LCS quiz

Laat op een SnapMap de locatie zien van al je opdrachtgevers, ik wil op dat mapje zien waar je al hun missies kan starten,

Hier al een voorbeeld

Voor gonzales wil ik dus een bolletje bij zijn beginplaats in de golfclub en bij zijn hotel

Bewerkt: door Rinaldootje

• 3 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1343720

Ik keur m goed, Aleen die van het vliegveld staat een beedje verkeerd, maarja dat is ook echt op een handgranaatworp afstand

en die van louise ook een beedje die hadbij het volgende huizenblok horen te staan.

Maar dat zijn maar 2 kleine foutjes, Ik keur hem goed en jij mag dus basssss

Geplaatst:
comment_1347017

Laat ik dan maar het antwoordt geven. Tot nu toe zijn er als ik het me niet vergis 3 afbeeldingen naar voren gekomen van bedrijven of andere factoren die daar mee te maken hebben en dat zijn de volgende: Semper Fi, T.U.M.E Construction en Sunshine Auto's, temminste zo staat het op het bord. Op de screens hebben we als ik me niet vergis dit alleen maar gezien. Semper Fi lijkt me een soort van behandelings centrum of iets met electronica en T.U.M.E Constructions een soort van garage en Sunshine Auto's (cars) is natuurlijk de wel bekende Auto garage op het Main Land. Ik had de screens van deze bedrijven toch al in een mapje gezet vorige week dus ik heb ze nog even snel geupload. Ik hoop dat hij goed is!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.