Jump to content
Geplaatst:
comment_512159

Dat GTA: Vice City Stories nog niet uit is betekend niet dat we nog niet kunnen beginnen met de vcs quiz beginnen.

En de gene die de vraag goed heefd mag de volgende vraag stellen.

Hier komt de 1e vraag en een heel erg makkelijke ook.

Wie is de hoofdrol speler van VCS.

• Reacties 1.5k
  • Bezichtigingen 216.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_532169

kneef, hij gaf het goede andwoord

:klap::klap::klap::klap::klap: :klap: :klap:

In dat geval mag ik dan weten wat er fout is aan mijn 2e antwoord, die 3 minuten voor die van Kneef verscheen?

@hieronder: dat is de gangleider van Los Cabrones

je had gelijk is ook goed :klap: maar vond dat van kneef :duh: beter :bonk:

Geplaatst:
comment_532442

Preddy heeft me een PM gestuurd waarin hij zei dat ik de volgende vraag mocht stellen ook al was hij 7 seconden eerder. Welke gangs zijn (Voor zover bevestigd) actief in Vice City Stories?

Edit @Hieronder: Inderdaad je lijstje klopt, volgende vraag is voor jou.

Bewerkt: door Advancegta

Geplaatst:
comment_532444

Biker Gang

Cubans

Trailer Park Mafia

Vance Family

Cholos

Los Cabrones

-------------------------------------

ADVANCEgta heeft mijn andwoord goed gerekend dus hier is de volgende vraag:

in welke multiplayerstand is het de bedoeling om zoveel mogelijk doden te veroorzaken en dat ga je doen met tanks en hunters. De gewone spelers hebben uiteraard Rocket Launchers om de Hunters uit de lucht te schieten. De persoon die aan het eind van het spel de meeste moorden heeft gepleegd wint.

welke naam heeft die MP gekregen?

Bewerkt: door Speciial_marc.5

Geplaatst:
comment_533777

ik denk dat je eerst in een auto die ernaast staat moet gaan zitten, dan start je zeg maar het overnemen, en daarna komen er mannetjes met wapens die je dan neer moet schieten, als je ze allemaal heb gedood dan kan je het gebouw overnemen en je eigen bedrijfje beginnen 8)

kneef :duh:

Geplaatst:
comment_533797
ik denk dat je eerst in een auto die ernaast staat moet gaan zitten, dan start je zeg maar het overnemen, en daarna komen er mannetjes met wapens die je dan neer moet schieten, als je ze allemaal heb gedood dan kan je het gebouw overnemen en je eigen bedrijfje beginnen 8)

kneef :duh:

Jij hebt 'm bijna...

@hieronder: lees de vraag beter. Hoe begin je een aanval...

Bewerkt: door Preddy

Geplaatst:
comment_533802

QUOTE(kneef @ 1 Nov 2006, 19:32:43)

ik denk dat je eerst in een auto die ernaast staat moet gaan zitten, dan start je zeg maar het overnemen, en daarna komen er mannetjes met wapens die je dan neer moet schieten, als je ze allemaal heb gedood dan kan je het gebouw overnemen en je eigen bedrijfje beginnen

+

Het is de bedoeling om eerst het gebouw te slopen van binnen en dan opnieuw op te bouwen en iedereen op je pad die je in de weg staat neer te knallen

????? is dat het andwoord misschien

Geplaatst:
comment_533812

Jongens toch, er zijn een tijd geleden 'Empire Building' previews verschenen, en daar werd toch letterlijk in uitgelegd hoe je bedrijven over kan nemen.

Allereerst probeer je de auto te vernietigen die altijd buiten een bedrijfje geparkeerd staat, die de kleuren heeft van de desbetreffende gang. Vervolgens komen bendeleden het gebouw uitgerend om jou een lesje te leren; die zijn natuurlijk niet blij dat jij hun auto gesloopt hebt. Wanneer je hen vermoord hebt, kan je het gebouw binnen en vermoord je daar alle mensen die op jou schieten. Daarna sloop je het gebouw, zodat het onbruikbaar is voor de eigenaars en vervolgens te koop komt te staan. Zodoende koop je het gebouw, en kan je een aantal dingen (zoals het type bedrijf en de grootte) instellen, ligt er ook aan hoeveel geld je hebt. Daarna komt er een bord voor het gebouw te staan, waarop staat dat dit gebouw gerenoveerd wordt. Uiteindelijk kan je geld genereren, en zul je personeel zien werken.

Dat was het wel zo'n beetje, kort uitgelegd.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.