Ik heb enkele problemen met mijn flash player. Ik heb al raad gevraagd aan mensen maar zij snappen het ook niet. Ik kreeg de raad mee om hier het te plaatsen wat mijn probleem.
Ik heb pas een nieuwe pc en alles stond klaar geinstalleerd ik speelde altijd een vast spel www.taatu.com dat werkte toen maar 2 weken later was ik bezig en plots viel het kader weg en kreeg ik de melding van schockwave player,flash player.
Ik heb meteen naar hun site geweest en ik heb het gedownload maar ik kreeg al direct het filmpje te zien dat ik hem al heb dus keek ik in mijn software en daar staat: adobe schockwave player. Deze heb ik al maar eigenlijk heb ik versie 9.0 nodig dus deed ik de 9.0 en er stond dat ik hem al had ik keek in software en ik zag niets Toen kreeg ik de raad mee dat ik moest kijken in mn documenten of de setup nog neit geinstalleerd is.
maar... ik heb macromedia schockwave ook nodig dus download ik het en hier is het GROTE PROBLEEM !
ik ga naar de site ik wil downloade. hij download... de internet explorer sluit af en later komt het terug ik zie nog rap een setup wegflitsen en de c schijf werd geopend en ging ook direct weg dan ging ik kijken naar mijn spel of het nog werkte (taatu) toen ik op hun homepage kwam kreeg ik het volgende te zien:
ik druk op installeren ik wacht 2minuten maar ik zie nog steeds niet dus druk ik op de enter knop en dan komt dit bericht plots tevoorschijn:
ik druk nog eens op de link van macromedia
daar krijg ik dit te zien:
f
maar als je leest zie je staan flash player maar toch druk ik op installeren
kan iemand mij met dit probleem helpen want als dit niet lukt weet ik het echt niet meer :s
Na 5sec. komt dit dan tevoorschijn.
Dus sammengevat : HET WIL NIET AUTOMATISCH INSTALLEREN
Hey,
Ik heb enkele problemen met mijn flash player. Ik heb al raad gevraagd aan mensen maar zij snappen het ook niet. Ik kreeg de raad mee om hier het te plaatsen wat mijn probleem.
Ik heb pas een nieuwe pc en alles stond klaar geinstalleerd ik speelde altijd een vast spel www.taatu.com dat werkte toen maar 2 weken later was ik bezig en plots viel het kader weg en kreeg ik de melding van schockwave player,flash player.
Ik heb meteen naar hun site geweest en ik heb het gedownload maar ik kreeg al direct het filmpje te zien dat ik hem al heb dus keek ik in mijn software en daar staat: adobe schockwave player. Deze heb ik al maar eigenlijk heb ik versie 9.0 nodig dus deed ik de 9.0 en er stond dat ik hem al had ik keek in software en ik zag niets
Toen kreeg ik de raad mee dat ik moest kijken in mn documenten of de setup nog neit geinstalleerd is. 
maar... ik heb macromedia schockwave ook nodig dus download ik het en hier is het GROTE PROBLEEM !
ik ga naar de site ik wil downloade. hij download... de internet explorer sluit af en later komt het terug ik zie nog rap een setup wegflitsen en de c schijf werd geopend en ging ook direct weg dan ging ik kijken naar mijn spel of het nog werkte (taatu) toen ik op hun homepage kwam kreeg ik het volgende te zien:
ik druk op installeren ik wacht 2minuten maar ik zie nog steeds niet dus druk ik op de enter knop en dan komt dit bericht plots tevoorschijn:
ik druk nog eens op de link van macromedia
daar krijg ik dit te zien:
f
maar als je leest zie je staan flash player
maar toch druk ik op installeren 
kan iemand mij met dit probleem helpen want als dit niet lukt weet ik het echt niet meer :s
Na 5sec. komt dit dan tevoorschijn.
Dus sammengevat : HET WIL NIET AUTOMATISCH INSTALLEREN