September 24, 200619 yr Wie heeft nog ergens het playstationcodeboek 13 geheel in het teken van gta sa liggen ? edit: ik heb het zelf maar ben benieuwd wie het nog heeft Edited September 24, 200619 yr by killzone4ever
September 24, 200619 yr Lol, kan m wel eens zoeken. Heb m zeker nog Maar hij was niet geheel in het teken van GTA alleen toch? De laatste 20 blz ofzo.
September 24, 200619 yr Author nee nee helemaal in het geheel van sa met de walktrough, cheats,kaarten en zo Edited September 24, 200619 yr by killzone4ever
September 26, 200619 yr Heb je niet nodig hoor. Er is zoiets als Wikigta.org. Dat is de Online walkthrough van alle GTA's. Het is door dit forum opgericht. Met diverse leden is het mogelijk om zoveel info bij elkaar te zoeken. De link : www.Wikigta.org Succes Whoop
September 26, 200619 yr Author oke dat weet ik ook wel maar ik heb het zelf die editie en was benieuwd of ook iemand die ook had ???
Wie heeft nog ergens het playstationcodeboek 13 geheel in het teken van gta sa liggen ?
edit: ik heb het zelf maar ben benieuwd wie het nog heeft
Edited by killzone4ever