Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_43992

Voor de mensen die me gemist hebben; de afgelopen dagen zijn we bezig geweest met het maken van een aparte site voor de walktrough. In een ander topic was te zien hoe de site er ongeveer uit ging zien, en zo is het ook ong. gebleven.

Ik kan jullie nu nog geen link geven. Later op de middag zal de site voor publiek beschikbaar zijn.

• Reacties 93
  • Bezichtigingen 8.7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_48107

De walkthrough is geupdate. Alle Los Santos missies staan nu online. DenTheMen, bedankt voor het wijzen op de fout. Zulke mensen hebben we nodig.

De site is tevens niet alleen voor de walkthrough. Binnenkort kun je er ook de FAQ, Secrets, Collectables, etc. vinden.

Geplaatst:
comment_48157

alsjeblieft chironu ;)

Kan ik misschien helpen met de walktrough door secrets proberen te ontdekken of iets anders want ik help graag en vooral als het om dingen gaat die ik dan in gta uit moet zoeken zoals secrets dus

als ik secrets uitzoek zal ik natuurlijk wel zorgen voor een screen van een kaartje met aangegeven waar het is en natuurlijk screens van het ding zelf

Geplaatst:
  • Auteur
comment_48340
alsjeblieft chironu ;)

Kan ik misschien helpen met de walktrough door secrets proberen te ontdekken of iets anders want ik help graag en vooral als het om dingen gaat die ik dan in gta uit moet zoeken zoals secrets dus

als ik secrets uitzoek zal ik natuurlijk wel zorgen voor een screen van een kaartje met aangegeven waar het is en natuurlijk screens van het ding zelf

Je kunt ons op dit moment helpen met het zoeken naar Easter-Eggs in het andere forum. Voor de rest heb ik alles al klaar op papier staan, moet alleen nog omgezet worden in de PC.

*Update*

Wie heeft er behoefte aan een vehicles-list? Met plaatjes natuurijk.

Geplaatst:
comment_49159
alsjeblieft chironu ;)

Je kunt ons op dit moment helpen met het zoeken naar Easter-Eggs in het andere forum. Voor de rest heb ik alles al klaar op papier staan, moet alleen nog omgezet worden in de PC.

*Update*

misschien wel interesant voor de mensen die het spel nog niet hebben en toch al een paar voertuigen willen zien

Geplaatst:
comment_49189
alsjeblieft chironu ;)

*Update*

misschien wel interesant voor de mensen die het spel nog niet hebben en toch al een paar voertuigen willen zien

en voor de import en export want daar zijn ook vaak vragen over

Bewerkt: door victor88

Geplaatst:
comment_49847

hele fijne loopdoor :D ik ben nu net in SF aangekomen,ja ik ben sloom,maar ik geniet van t spel B) ik wacht nu op de walkthrough van San Fierro.... :)

verder hele goede walkthrough,hier heb je wat aan!! en een voertuigenlijst zou wel fijn zijn lijkt me

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.