Geplaatst: 27 september 200618 jaren comment_513615 hey, ik typ al jaaaaaren met 2 vingers en ik begin het zat te worden ik zou graag met 8 of 10 vingers willen typen. dus heb ik een typcursus nodig me vraag is dus: waar kan ik een gratis typcursus vinden op internet in flash of een software wat ik gratis kan downloaden ik zou er dankbaar voor zijn greetzzzz Joshoon
Geplaatst: 12 oktober 200618 jaren Auteur comment_520648 ik dus ook ik was ook aant oefenen laatst voor 10 ging best, maar het blijft langzaam en ja, begint op me zenuwen te werken en ik kan blind en super snel met 2 vingers en dus blijf ik daar nog wel even mee doorgaan ik leer het stax vanzelf wel op school in Handel/Administratie
Geplaatst: 13 oktober 200618 jaren comment_520728 tís natuurlijk handig om zo'n cursus te doen, ik heb het ook gedaan. het duurt wel fftjes, bij mij een half jaar, t'is wel een stuk handiger dan met 2 of één vinger te typen
Geplaatst: 13 oktober 200618 jaren Auteur comment_520758 laat die typcursus nu maar even zitten me vinger zit vanaf vandaag ff in verband me ringvinger er is met techniek op school een heel dik stuk hout onder me nagel komen helemaal volledig eronder helse pijn maar zal wel snel weer goe komen Cya
hey,
ik typ al jaaaaaren met 2 vingers
en ik begin het zat te worden
ik zou graag met 8 of 10 vingers willen typen.
dus heb ik een typcursus nodig
me vraag is dus:
waar kan ik een gratis typcursus vinden op internet
in flash of een software wat ik gratis kan downloaden
ik zou er dankbaar voor zijn
greetzzzz
Joshoon