Jump to content
  • Reacties 144
  • Bezichtigingen 24.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

World Of Warcraft 169 leden hebben gestemd

1. 1. Speel jij WoW

• Ja
      43
    • Nee
      71
    • Soms
      13
    • Niks aan Stomme MMORPG
      38

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1160020
Momenteel heb ik een lvl 15 mage. Ik investeer men talents vooral in fire. Is dit aan te raden of toch niet zo?

Talent tree boeit niet echt op z'n laag level, wil je echt doorgaan tot 70 en mss 80 dan raad ik je aan via thottbot een talent tree te pakken die ze aanbevelen om te levelen.

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1203960

Mij lijkt het wel een leuk spel alleen het probleem is dat het me iets te duur lijkt en dat het te veel van dat moeilijke gedoe met zich meeneemt wat ik niet kan trekken. Ook dat je steeds weer moet verlengen vind ik nogal stom want dan blijf je bezig. Als je nou slechts een keer hoefde te betalen en dat je later niet hoefde te verlengen en noem maar op dan had ik het spel zeker een kans gegeven aangezien de rest qua spel me heel leuk lijkt.

Geplaatst:
comment_1204347
Mij lijkt het wel een leuk spel alleen het probleem is dat het me iets te duur lijkt en dat het te veel van dat moeilijke gedoe met zich meeneemt wat ik niet kan trekken. Ook dat je steeds weer moet verlengen vind ik nogal stom want dan blijf je bezig. Als je nou slechts een keer hoefde te betalen en dat je later niet hoefde te verlengen en noem maar op dan had ik het spel zeker een kans gegeven aangezien de rest qua spel me heel leuk lijkt.

Doe niet moeilijk en speel op private servers?

Ik speel op alphawow. Alles werkt daar zelfs de zeppelins.

Het is wel een 3x rate server. Heb er een lvl 20 bloodelf paladin.

Geplaatst:
comment_1204367

Ik heb de 10 dagen trail wel eens gespeelt, maar ik heb er nog nooit voor betaald; De game is me te duur...Hij is zeker wel vet, maar dat heb ik met veel meer MMORPG's. en met elke MMORPG ben ik het na 2 maanden (meestal) al weer zat en ga ik weer lekker een shooter (of racer) spelen :puh:.

Geplaatst:
comment_1204377
Nee, maar ik ken het spel wel, spijtig moet je ervoor betalen, anders zou ik het zeker spelen

:{ , verwacht je soms dat ontwikkelaars dit soort spellen voor de lol ontwikkelen?

Mmm. dat niet, maar dan betaal ik liever contant in 1 keer.. Volgens mij zou dat hun ook veel meer opleveren dan ze nu doen. Een heleboel mensen spelen het niet omdat ze blijven betalen voor het spel. Contant zullen veel meer mensen het spel kopen.

Geplaatst:
comment_1204972
Nee, maar ik ken het spel wel, spijtig moet je ervoor betalen, anders zou ik het zeker spelen

:{ , verwacht je soms dat ontwikkelaars dit soort spellen voor de lol ontwikkelen?

Mmm. dat niet, maar dan betaal ik liever contant in 1 keer.. Volgens mij zou dat hun ook veel meer opleveren dan ze nu doen. Een heleboel mensen spelen het niet omdat ze blijven betalen voor het spel. Contant zullen veel meer mensen het spel kopen.

Je kan het ook doen dmv overschrijvingen. Dan vul je je creditcard nr fzo in. Dan komt het om de maand automatisch op je rekening. Deed ik ook met SWG. €11 per maand.

Geplaatst:
comment_1205053

Je kan het ook doen dmv overschrijvingen. Dan vul je je creditcard nr fzo in. Dan komt het om de maand automatisch op je rekening. Deed ik ook met SWG. €11 per maand.

En was je dus per jaar €132 kwijt :roll:/

Ik heb die trial van WoW gespeeld, moest zeggen, ik vond het leuk voor even maar begon saai te worden vind ik.

Geplaatst:
comment_1205072

En was je dus per jaar €132 kwijt :roll:/

Ik heb die trial van WoW gespeeld, moest zeggen, ik vond het leuk voor even maar begon saai te worden vind ik.

Ik niet. Men ouders xD. Maar ja das stopgezet.

Geplaatst:
comment_1205096

Leg eens uit van Private Servers. Ik neem aan dat je dat gewoon helemaal in je eentje speelt? Vertel me er alsjeblief meer over want als ik gratis op Private Servers kan spelen dan doe ik dat natuurlijk. Mijn vragen erover zodat je weet wat je moet antwoorden:

• Legaal?
  • Hoe te downloaden?
  • Wat moet ik naast het downloaden nog meer doen (liefste handleiding mits het ingewikkeld is).
  • Vertel me meer over het algemeen van Private Servers

Als je me hier mee kon helpen zou ik je dankbaar zijn.

Geplaatst:
comment_1205145
Leg eens uit van Private Servers. Ik neem aan dat je dat gewoon helemaal in je eentje speelt? Vertel me er alsjeblief meer over want als ik gratis op Private Servers kan spelen dan doe ik dat natuurlijk. Mijn vragen erover zodat je weet wat je moet antwoorden:

• Legaal? Nee
  • Hoe te downloaden? Gwn realmlist.wtf wijzigen
  • Wat moet ik naast het downloaden nog meer doen (liefste handleiding mits het ingewikkeld is). Staat meestal op de sites.
  • Vertel me meer over het algemeen van Private Servers. Je hebt ze in verschillende soorten. Dezelfde als die van blizzard, hogere rates fzo.

Als je me hier mee kon helpen zou ik je dankbaar zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.