Geplaatst: 5 november 200420 jaren comment_44036 Ik had 4 auto's in mijn garage in san fierro(de garage die ze aan het opknappen zijn). Laatst keek ik in de garage en zag dat er nog maar 2 autos in stonden. Ook duurt het heeeel lang voordat mijn garage open gaat.Echt heel raar Hebben anderen er ook last van???
Geplaatst: 5 november 200420 jaren comment_44038 Ik had 4 auto's in mijn garage in san fierro(de garage die ze aan het opknappen zijn). Laatst keek ik in de garage en zag dat er nog maar 2 autos in stonden.Ook duurt het heeeel lang voordat mijn garage open gaat.Echt heel raar Hebben anderen er ook last van??? Ik had er ook een mountain bike en een Broadway instaan. De broadway weg, maar de moutainbike hebben ze laten staan.
Geplaatst: 5 november 200420 jaren comment_44039 Dat er 2 auto's instonden en eerst 4 klopt. De politie heeft ze ingenomen, je moet ze wer terugstelen van de politie. (bedoel je dit?) Bewerkt: 5 november 200420 jaren door RTS
Geplaatst: 5 november 200420 jaren comment_44046 Dat er 2 auto's instonden en eerst 4 klopt. De politie heeft ze ingenomen, je moet ze wer terugstelen van de politie. (bedoel je dit?) Doet de politie dit ook met een reden, of alleen omdat je geen frisse achtergrond hebt?
Geplaatst: 5 november 200420 jaren comment_44265 Dat er 2 auto's instonden en eerst 4 klopt. De politie heeft ze ingenomen, je moet ze wer terugstelen van de politie. (bedoel je dit?) Doet de politie dit ook met een reden, of alleen omdat je geen frisse achtergrond hebt? das dan wel erg genaaid maar ik hep et ook gehad met sanchez en pcj 600 was ze allebei kwijt
Ik had 4 auto's in mijn garage in san fierro(de garage die ze aan het opknappen zijn). Laatst keek ik in de garage en zag dat er nog maar 2 autos in stonden.
Ook duurt het heeeel lang voordat mijn garage open gaat.Echt heel raar
Hebben anderen er ook last van???