Geplaatst: 28 september 200619 jaren comment_514117 Als ik in Vice City rijdt kom ik witte gangs tegen: Hoe kan dit?
Geplaatst: 28 september 200619 jaren comment_514120 Heb je zitten modden in je GTA, dat je perongelijk de textures heb verwijdert van die models. Is het probleem alleen zichtbaar bij 1 soort peds?
Geplaatst: 1 oktober 200619 jaren Auteur comment_515308 Ja, het is alleen bij die gangs.. volgens mij heb ik die textures per ongeluk verwijderd.. Ik was wel aan het modden met peds (kleding enzo) Ik wil die texture weer in gta3.img zetten, maar ik weet niet welke texture het is Bewerkt: 1 oktober 200619 jaren door GTA-Roloboy
Geplaatst: 17 oktober 200618 jaren Auteur comment_523228 Mmm.. kun je dat zien op het plaatje? Die "witte" gangs komen ergens als je bij die ene motors komt: Angel
Geplaatst: 18 oktober 200618 jaren comment_523331 Dat zijn Haitians, duidelijk te zien aan de petjes die ze op hebben en de zonnebrillen die ze dragen. ik zal kijken of ik de .txd bestanden ergens kan vinden. wat je ook kunt doen, is vice city gewoon even opnieuw installeren, dan zou het, als het goed is weer in orde moeten zijn. Bewerkt: 18 oktober 200618 jaren door Proximitus
Geplaatst: 21 oktober 200618 jaren Auteur comment_525262 Nee, Vice City opnieuw instaleren zou ik nooit doen, dan gaan al mijn mods weg ^^
Geplaatst: 21 oktober 200618 jaren comment_525271 Wat ik altijd doe, is een aparte map maken, die noem ik Vice City/San Andreas mods. Daarstop ik alle mods in die ik gedownload heb en ooit wel eens gebruikt in het spel. In de map zelf maak ik dan altijd een submap, met de naam Mods in GTA, waar ik alle mods in doe die ik, vanzelfsprekend, gebruik in gta. dan hoef ik niet te zoeken welke mods ik er precies heb zitten. Herinstalleer je spel, en zet de mods van de map M.I.G. er weer in, simpel. PS. over de .txd files, je weet zeker niet meer welke je precies had verwijderd denk? want ik heb een tijd gezocht, maar kon het desbetreffende bestand niet vinden.. als ik de naam weet (of in ieder geval een gedeelte ervan) is het voor mij en anderen makelijker zoeken
Als ik in Vice City rijdt kom ik witte gangs tegen:
Hoe kan dit?