Geplaatst: 30 september 200618 jaren comment_514666 Wat vinden jullie van FIFA07? En zeg ook erbij wat je verbeterd vindt! Ik vindt het opzich wel een mooi spel geworden. Bijvoorbeeld: Dat je ze van Youth Academy ofzo komen. Dat is wel vet. Maar ik vindt dat ze de poppetjes wel wat beter kunnen doen. Onderandere Klaas-Jan Huntelaar.. Die lijkt voor geen meter die is netzo in FIFA06. Dat was mijn mening van FIFA07 maar wat is die van jullie?
Geplaatst: 30 oktober 200618 jaren comment_531979 Ik heb fifa 07 zelf niet, maar op tv (p)reviews gezien en natuurlijk screens, van wat ik heb gezien is er niet veel veranderd met 06 (die ik heb). Natuurlijk zijn alle transfers en alles wel veranderd. Maar ik ga 07 niet kopen denk ik
Geplaatst: 17 december 200618 jaren comment_561876 Je moet de scheidsrechter en grensrechter inschakelen bij opties dan zie je de scheidsrechter wel rond lopen.. Hij is nu al bij intertoys te krijgen..Anders hadik hem nog niet.. (Niet dat ik hem heb gehaald) Kan je dat ook instellen op de Xbox? Want ik kan dat niet vinden
Wat vinden jullie van FIFA07? En zeg ook erbij wat je verbeterd vindt!
Ik vindt het opzich wel een mooi spel geworden.
Bijvoorbeeld: Dat je ze van Youth Academy ofzo komen. Dat is wel vet.
Maar ik vindt dat ze de poppetjes wel wat beter kunnen doen. Onderandere Klaas-Jan Huntelaar.. Die lijkt voor geen meter die is netzo in FIFA06.
Dat was mijn mening van FIFA07 maar wat is die van jullie?