Geplaatst: 30 september 200618 jaren comment_514841 Hallo, ik heb een vraag zijn er ook foto`s van de overleden broer van CJ Brain.
Geplaatst: 30 september 200618 jaren comment_514842 Nee helaas niet voor zover ik weet (ik ga heel effe kijken in het J huis)
Geplaatst: 30 september 200618 jaren Auteur comment_514851 Zou daar dan een foto van die brain hangen
Geplaatst: 30 september 200618 jaren comment_514853 even kijken voor de zekrheid, als het er is is het daar
Geplaatst: 30 september 200618 jaren comment_514877 dit staat ook op http://nl.wikigta.org/index.php/Brian_Johnson
Geplaatst: 30 september 200618 jaren Auteur comment_514943 Ik kan hem niet zien ik ben geen medewerker ik wil het wel graag worden.
Geplaatst: 30 september 200618 jaren comment_514947 dit staat ook op http://nl.wikigta.org/index.php/Brian_Johnson Daar staat alleen wat informatie over Brain, helaas geen foto Ps: libertycitypc wat bedoel je prescies met medewerker? En wat kun je niet zien Bewerkt: 30 september 200618 jaren door gammie
Geplaatst: 30 september 200618 jaren comment_515140 Mensen mensen hij heet Brian en geen hersenen. Hij heet brian en geen hersenen lol, ik typte wat snel dus stond er bij mij Brain, foutje kan gebeuren we zijn ten slotte ook maar mensen
Geplaatst: 30 september 200618 jaren comment_515141 Hallo, ik heb een vraag zijn er ook foto`s van de overleden broer van CJ Brain. Er zijn geen foto's van de overleden broer van CJ. In het huis hangt er wel een foto, maar men kan niet met zekerheid zeggen of deze wel van hem is. Verder is er nergens een foto van hem te vinden of is er ook nooit een foto van hem vrijgegeven.. Ik kan hem niet zien ik ben geen medewerker ik wil het wel graag worden. Om medewerker te worden, moet je je best doen in de gtaforums. Ook vragen de admins je er zelf voor of je mee wilt helpen aan wikigta. Erom vragen helpt dus niet, in tegendeel.. dit staat ook op http://nl.wikigta.org/index.php/Brian_Johnson Daar staat alleen wat informatie over Brain, helaas geen foto Ps: libertycitypc wat bedoel je prescies met medewerker? En wat kun je niet zien Met medewerker bedoelt hij de wikigta medewerkers
Geplaatst: 1 oktober 200618 jaren Auteur comment_515352 Maar er hangen tochfotos in johnsons huis maar ik zie er maar twee met echte mensen er op klopt dit? jeroen
Geplaatst: 1 oktober 200618 jaren comment_515355 Ja, dat klopt. Eén foto die je ziet is van een vrouw, en dat is de moeder van CJ. Er hangt dus nog een foto van iemand, waarvan word gedacht dat dat Brian is, de broer van CJ. Maar zoals al gezegd is in dit topic is dat dus niet met zekerheid te zeggen, Rockstar zelf heeft daar niets over bekendgemaakt, dus dan weet niemand het natuurlijk zeker...
Geplaatst: 1 oktober 200618 jaren comment_515368 Je kan altijd een mailtje proberen te sturen, maar ik betwijfel of je antwoord op je vraag gaat krijgen.
Geplaatst: 1 oktober 200618 jaren comment_515369 Je kunt natuurlijk mailen naar Rockstar, alle mailadressen staan hier. Ik ben alleen bang dat je over deze vraag geen antwoord krijgt, veel mensen zullen dit al gevraagd hebben, en als Rockstar dit bekend wilde maken, hadden ze het wel een keer openbaar kunnen maken. Maar proberen kan natuurlijk geen kwaad. [Edit] Precies Preddy! Bewerkt: 1 oktober 200618 jaren door Froodooo
Hallo, ik heb een vraag zijn er ook foto`s van de overleden broer van CJ Brain.