October 2, 200619 yr jaa kweet het ik vraag veel van jullie hoe kan ik gta sa online met andere mensen spelen kan iemand mij helpen
October 2, 200619 yr Dat kan op verschillende manieren, hierbij verwijs ik je even naar dit gedeelte van het forum. Hier zie je de verschillende fora's van de multiplayer gedeeltes van San Andreas zoals SA:MP en M(ulti)T(heft)A(uto).
October 2, 200619 yr Je kunt met verschillende programma's online in GTA San Andreas. Multi Theft Auto, afgekort MTA, is de eerste en bij de meeste toch wel de meest bekende software waarmee je online kunt. Als je hier een beetje rond kijkt kun je er wel uitkomen. Daarnaast is er ook nog SA:MP, ook een programma voor het online gamen, meer info daarover vind je hier. Voor alle informatie over de verschillende manieren om online te gaan, kun je hier als startpunt gaan beginnen. Veel succes, kijk overal even lekker rond en dan zul je wel tot een keuze komen. Download MTA SA Download SA:MP [Edit] Bling was dit keer de snelste Edited October 2, 200619 yr by Froodooo
October 2, 200619 yr Author jaa ik heb um gedowload maar ik kom niet in een server hij geeft aan veryfing ofzoo heel raar :S:S
jaa kweet het ik vraag veel van jullie
hoe kan ik gta sa online met andere mensen spelen kan iemand mij helpen