Geplaatst: 5 november 200420 jaren comment_44206 Heej iedereen, Ik heb een probleem, Ik heb een server gestart en veel mensen maken er al dankbaar gebruik van. Maar ik heb scripts toegevoegd. Alleen ik krijg steeds deze melding in mIRC: * /did: invalid parameters - * /did: invalid parameters (line 2, mta.mrc) - * /did: invalid parameters - * /did: invalid parameters (line 2, mta.mrc) Wat moet ik doen??? Bewerkt: 5 november 200420 jaren door djvinnie
Geplaatst: 6 november 200420 jaren comment_44379 Als je scripts gewoon werken > negeren.... Zo niet, start mIRC opnieuw en voer alle stappen opnieuw uit, met overal de nieuwste versie uit, zorg ook dat mtama maar 1 script geladen heeft.... Weet het verder anders ook ff niet, voor mij lang geleden dat ik problemen had met scriptjes draaien...
Geplaatst: 6 november 200420 jaren Auteur comment_44417 Ik heb alles opnieuw geinstaleerd alleen heb ik nu deze fout * You are not on a channel Deze fout krijg ik als ik die code moet plakken in die balk. in Mirc Wie kan mij helpen??? Bewerkt: 6 november 200420 jaren door djvinnie
Geplaatst: 6 november 200420 jaren comment_44767 kijk maar ff op dit forum: Scripts Info!! Bewerkt: 6 november 200420 jaren door <-AC->BaDmAn
Heej iedereen,
Ik heb een probleem, Ik heb een server gestart en veel mensen maken er al dankbaar gebruik van. Maar ik heb scripts toegevoegd. Alleen ik krijg steeds deze melding in mIRC:
* /did: invalid parameters
-
* /did: invalid parameters (line 2, mta.mrc)
-
* /did: invalid parameters
-
* /did: invalid parameters (line 2, mta.mrc)
Wat moet ik doen???

Bewerkt: door djvinnie