Geplaatst: 5 november 200420 jaren comment_44211 Yo , ik heb het spel nog maar juist gekocht , ma ik vraag me af hoe ik specifiek mensen recruteer . Ik krijg zo een msg dat ik nu 3 leden kan hebben, maar hoe doe je dat ?? Maybe luid ik nu als ne totale noob , ma first day . Impressionant game
Geplaatst: 5 november 200420 jaren comment_44212 je moet op ze aimen en dan pijltje omhoog.... en als je wilt dat ze je niet meer volgen pijl omhoog lang ingedrukt (zonder aimen)
Geplaatst: 5 november 200420 jaren comment_44272 maar hoe kom je te weten hoeveel mensen je kan meenenem?
Geplaatst: 5 november 200420 jaren comment_44297 als je gang grote meter vol is , maar je moet wel oppassen als je recruteert dat je de juiste knop duuwt , zo heb ik er al een paar hun hoofd afgeknald
Geplaatst: 5 november 200420 jaren comment_44301 maar hoe kom je te weten hoeveel mensen je kan meenenem? er word vanzelf gezegt dat mensen niet met je meewillen dus daar kom je vanzelf achter
Geplaatst: 5 november 200420 jaren Auteur comment_44312 dank je . Geldt deze manier ook om met vrouwen te babbelen . Kheb gelezen dat je ook vrouwen kunt verleiden , maar hier de vraag ook , hoe ?
Geplaatst: 6 november 200420 jaren comment_44501 gewoon naast the lady gaan rijden en u claxon laten horen, en dan op uw pijlken naar rechts duwen en ze stapt in u auto!
Geplaatst: 6 november 200420 jaren comment_44504 gewoon naast the lady gaan rijden en u claxon laten horen, en dan op uw pijlken naar rechts duwen en ze stapt in u auto! Niet alle vrouwen zijn hoertjes :lol:
Geplaatst: 6 november 200420 jaren comment_44530 gewoon naast the lady gaan rijden en u claxon laten horen, en dan op uw pijlken naar rechts duwen en ze stapt in u auto! Niet alle vrouwen zijn hoertjes :lol: lol hahah mafkees en je kan alleen bepaalde vrouwtjes versieren die kom je tegen namate je meer missions gaat doen dan kan je van alles met ze doen pas wel op dat ze geen gekke dingen willen doen :blink:
Yo , ik heb het spel nog maar juist gekocht , ma ik vraag me af hoe ik specifiek mensen recruteer . Ik krijg zo een msg dat ik nu 3 leden kan hebben, maar hoe doe je dat ??
Maybe luid ik nu als ne totale noob , ma first day
. Impressionant game