Geplaatst: 3 oktober 200618 jaren comment_516297 oke, dit is dus egt raar he? nou, een burger shot kassa in het restaurant van the well stacked pizza... nou? raar toch? Uhm...dit heb ik dus gevonden bij de douche in het politie station... naast pistolen he? zouden ze dan ook dildo's gebruiken? Bewerkt: 3 oktober 200618 jaren door Joriz
Geplaatst: 3 oktober 200618 jaren comment_516301 Dat is raar inderdaad, maar al eerder door iemand opgemerkt, dus je bent helaas niet de eerste die het ziet. Hier zijn een paar topics waar het ook gepost is: Klik Klik Klik Het heeft er mee te maken dat gewoon voor alle kassa's dezelfde texture is gebruikt, dus die van de Burger Shot. [Edit] Ik heb de politie nog nooit dildo's zien gebruiken, dus het zal gewoon een (grappige) plaats zijn waar je dit 'wapen' kunt vinden. Bewerkt: 3 oktober 200618 jaren door Froodooo
Geplaatst: 3 oktober 200618 jaren Auteur comment_516303 Uhum...gevonden bij de amunation dus Ik ben nu ook een doelwit?
Geplaatst: 3 oktober 200618 jaren comment_516304 Ja daar houden die agenten wel van elkaar in de kont raggen met dildo's. Haha k had het zelf nog niet gevonden wel grappig Cheers Edit: Het is mischien te veel werk om bij elke shop wat te gaan veranderen duurt te lang Bewerkt: 3 oktober 200618 jaren door Achille
Geplaatst: 3 oktober 200618 jaren comment_516356 Uhum...gevonden bij de amunationdus Ik ben nu ook een doelwit? Ik heb dit nooit opgemerkt
Geplaatst: 4 oktober 200618 jaren comment_516538 Boja... Waarom post je allemaal dingen die allang bekend zijn? Gebruik de zoekfunctie.
Geplaatst: 8 oktober 200618 jaren comment_518528 Uhum...gevonden bij de amunation dus Ik ben nu ook een doelwit? Ik heb dit nooit opgemerkt het lijkt net of die CJ gwoon gemaakt is.. je maakt gwoon een printscreen en doet matthijss zijn tut en dan maak je van dat ammnutation ofzo een printscreen en plakt die CJ erin
nou, een burger shot kassa in het restaurant van the well stacked pizza...
nou? raar toch?
naast pistolen he? zouden ze dan ook dildo's gebruiken?
Bewerkt: door Joriz