Jump to content
Geplaatst:
comment_44241

Ik had net een missie, moest je naar Marks Bistro (GTA3) toe in Liberty city, er lag sneeuw, egt te gek, moest je daar heel de bistro overhoop schieten en trug vliegen naar het vliegveld van Las VEnturas, de opdracht kreeg ik van Salvatore Leone, ook van GTA3, egt te gek, eerst moesten Kent Paul en KEn Rosenburg weg, en daarna naar Liberty city, best vet

• Reacties 33
  • Bezichtigingen 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_44342
niet lullen dat is niet zo.... <_<

Op pagina 246 van de Strategy guide staat idd. dat je naar Liberty vliegt. Er staan alleen geen screens bij met sneeuw, maar dat wil niet zeggen dat het ook niet zo is.

waar heb jij de strategy guide gekocht he ???

Geplaatst:
comment_44345

Op pagina 246 van de Strategy guide staat idd. dat je naar Liberty vliegt. Er staan alleen geen screens bij met sneeuw, maar dat wil niet zeggen dat het ook niet zo is.

nee idd je ziet alleen dat ie voor een huis staat en er ligt nergens sneeuw en de zon schijnt jmmr dat je niet in de stad kan rijden

Geplaatst:
comment_44364

ik vond de missie naam al raar van back to liberty ofzo naar het noorde vliegen en toen kwam je inderdaad in liberty city al zie je er niet veel van maar er lag wel sneeuw bij mij :rolleyes:

Geplaatst:
comment_44382
Het is absoluut wel waar ... op amerikaanse forums staat het al een tijdje een week of 2,5 .. er staan zelfs screen shots bij..

Dus geen gel*l het is waar! :angry:

Kijk, Duidelijkheid. Daar houd ik van. En niet van Stegerman.

Hoef ik geen woorden meer aan vuil te maken.

Geplaatst:
comment_44405

Ik ben al bij de Four Dragon's en ik wil wel ff zien of je er idd heen kan :D ..

Klinkt wel vetjes, btw..

Als je die missie heb gedaan, kan je dan ook gewoon nog een keer erheen ?

Geplaatst:
comment_44422
Ik ben al bij de Four Dragon's en ik wil wel ff zien of je er idd heen kan :D ..

Klinkt wel vetjes, btw..

Als je die missie heb gedaan, kan je dan ook gewoon nog een keer erheen ?

Dat denk ik niet, het word dan een verschrikkelijk groot spel als je Liberty City er ook bij zet ;)

Geplaatst:
comment_44423

waar heb jij de strategy guide gekocht he ???

FRS na een tip van Se7en

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.