Geplaatst: 4 oktober 200618 jaren comment_516763 Heej peepz, Ik ga binnenkort nieuw spel kope voor PSP, ik denk the godfather....Maar is dit een leuke en goede game? Of heeft iemand een link naar een review/preview van dit spel? dank je wle
Geplaatst: 4 oktober 200618 jaren comment_516769 ik weet niet of het voor de psp iets is maar voor de PC zou ik het niet kopen ik vond het een grappig spelletje maar dan ook maar voor een paar dagen. daarna was het niet meer leuk Bewerkt: 4 oktober 200618 jaren door Dikbuik
Geplaatst: 4 oktober 200618 jaren comment_516771 Heej peepz,Ik ga binnenkort nieuw spel kope voor PSP, ik denk the godfather....Maar is dit een leuke en goede game? Of heeft iemand een link naar een review/preview van dit spel? dank je wle The godfather psp Heb hier de review gevonden, hopelijk geeft het je genoeg informatie Bewerkt: 4 oktober 200618 jaren door gammie
Heej peepz,
Ik ga binnenkort nieuw spel kope voor PSP, ik denk the godfather....Maar is dit een leuke en goede game? Of heeft iemand een link naar een review/preview van dit spel? dank je wle