Geplaatst: 4 oktober 200618 jaren comment_516869 Hoi, Ben ik weer, weer met vliegen en dat lukt mij dus totaal niet Je ziet maar of je alles goud doet... mag je zelf weten SaveGame: Bijlage Alvast bedankt // Lampje Edit: Kijk... Dat noemen ze nou eens snelheid , 22 seconden Bewerkt: 4 oktober 200618 jaren door Lampje
Geplaatst: 4 oktober 200618 jaren comment_516870 Ik probeer wel. Edit: Kan je het misschien als een gewone savegame posten ? Want als ik de jouwe open, dan kom ik in een word document uit. Bewerkt: 4 oktober 200618 jaren door Svenie
Geplaatst: 4 oktober 200618 jaren comment_516908 @ Svenie. Ik denk dat je iets verkeerd doet, want ik heb wel gewoon een savegame als ik het bestand uitpak. @ Lampje, Gehaald: Learning to Fly + respect, alles goud dus de Rustler, Stuntplane en Hunter staan nu bij het vliegveld
Geplaatst: 4 oktober 200618 jaren Auteur comment_516910 HerrmieM Hartelijk Dank Het probleem met Svenie was denk ik dat hij geen Winrar hebt, Waardoor je dus niet kan uitpakken
Hoi,
Ben ik weer, weer met vliegen en dat lukt mij dus totaal niet
Je ziet maar of je alles goud doet... mag je zelf weten
SaveGame: Bijlage
Alvast bedankt
// Lampje
Edit: Kijk... Dat noemen ze nou eens snelheid
, 22 seconden
Bewerkt: door Lampje