Geplaatst: 4 oktober 200618 jaren comment_516874 Ik heb de Editor gedownload, en het begin van de tutorial op WIKIGTA gevogld, maar bij het eerste plaatje klopt het al niet, mijn editor ziet er zo uit: Klik hier, want het plaatje is groot En die van Lantyz zo: Hoe krijg ik de world 3d, want ik zie alleen zo'n gek vlak! Terwijl ik bij view al vet vaak op 3d heb geklikt! EDIT:Ik zie dat het 3d is, maar hoe draai ik dan de camera naar beneden dat je het zo op de screen van lantyz krijgt? Bewerkt: 4 oktober 200618 jaren door NIELS_
Geplaatst: 4 oktober 200618 jaren comment_516900 De camera kan je draaien door de rechtermuisknop ingedrukt te houden en dan met de muis te bewegen.
Geplaatst: 4 oktober 200618 jaren comment_516959 De functies die je mist (Plattegrond, blockinfo, slopes, gereedschappen, etc) kun je inschakelen via View.
Geplaatst: 5 oktober 200618 jaren Auteur comment_517052 Bedankt allemaal, nu kan ik eindelijk een beetje beginnen met mappen Edit: Kan je ook inzoomen??? Shift en rechtermuisknop slepen Bewerkt: 5 oktober 200618 jaren door NIELS_
Ik heb de Editor gedownload, en het begin van de tutorial op WIKIGTA gevogld, maar bij het eerste plaatje klopt het al niet, mijn editor ziet er zo uit:
Klik hier, want het plaatje is groot
En die van Lantyz zo:
Hoe krijg ik de world 3d, want ik zie alleen zo'n gek vlak! Terwijl ik bij view al vet vaak op 3d heb geklikt!
EDIT:Ik zie dat het 3d is, maar hoe draai ik dan de camera naar beneden dat je het zo op de screen van lantyz krijgt?
Bewerkt: door NIELS_