Ik heb een vraag maar ik weet niet goed hoe ik hem moet stellen.
Ik zie wel eens dat je zoon stralen langs de auto ziet dat hij zo snel gaat, welke instellingen moet ik gebruiken om dat ook te krijgen(voor PC).
Nog een vraag:ik had gehoord dat het max. headnievo 7 is waneer krijg ik eigenlijk heatnievo 6 wand die krijg ik niet ik ben nu zover dat ik reces moet doen voor de blecklist 1 en ik vraag me af waneer die komt.
Nog 1 vraag en dan zijn jullie van me af : Waneer komt agent CROSS achter je aan, in het spel zie je wel eens als je soms iets aan het laden bend dan komt er uitleg in die uitleg staat soms:"Als je heatnievo hoog genoeg is dan komt agent CROSS achter je aan, hij is zonder twijfel de beste coreur bij.......blablabla."
waneer komt die?bij welk heatnievo, ik kan 5 maar dat zijn alleen witte wagens en hij heeft wit met zwart.
gr. gta fan man
P.S: mijn vorig topic: spel loopt vast bij aanhouding,hij loopt vast als ik gepakt word. ik wacht daar op een andwoord van mij.
Hallo iedereen
.
Ik heb een vraag maar ik weet niet goed hoe ik hem moet stellen.
Ik zie wel eens dat je zoon stralen langs de auto ziet dat hij zo snel gaat, welke instellingen moet ik gebruiken om dat ook te krijgen(voor PC).
Nog een vraag:ik had gehoord dat het max. headnievo 7 is waneer krijg ik eigenlijk heatnievo 6 wand die krijg ik niet ik ben nu zover dat ik reces moet doen voor de blecklist 1 en ik vraag me af waneer die komt.
Nog 1 vraag en dan zijn jullie van me af
: Waneer komt agent CROSS achter je aan, in het spel zie je wel eens als je soms iets aan het laden bend dan komt er uitleg in die uitleg staat soms:"Als je heatnievo hoog genoeg is dan komt agent CROSS achter je aan, hij is zonder twijfel de beste coreur bij.......blablabla."
waneer komt die?bij welk heatnievo, ik kan 5 maar dat zijn alleen witte wagens en hij heeft wit met zwart.
gr. gta fan man
P.S: mijn vorig topic: spel loopt vast bij aanhouding,hij loopt vast als ik gepakt word. ik wacht daar op een andwoord van mij.
Bewerkt: door gta fan man