Jump to content
Geplaatst:
comment_517386

Hey,

Ik ben begonne aan iets wat me erg uitdaagd me eigen aerox modelen, ik heb al een stukje gemodelt van de acchterkant.

Het zit nu op totaal van 686 Faces

Deze wordt voor zeker weten gereleased voor gta omdat er nu allen nog maar een Gillera Runner uit is.

De skins die er nu op zitten zijn nog erg beta

Ook hoop ik erg dat ik deze project kan afronden, er zitten namelijk erg lastige lijnen en vormen in deze scooter.

Screens*

aeroxqh2.th.png

aerox2zv8.th.png

aerox3fg6.th.png

:)

• Reacties 444
  • Bezichtigingen 151.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_734756

GRUWLIJK!

Eindelijk iemand die een Yamaha Aerox maakt :D (Heb zelf die scooter ook ;))

Maar zou de Z-Kappen wel even een kleur geven, dat is mooier.

Waneer is die te downloaden? Wil hem zeker in me GTA-SA hebben

Nogmaals, mooi werk ! :tu:

Geplaatst:
comment_735996

Hij wordt nog mooier!

Geef m vurige paintjobs en tuningparts!

Maar 1 ding snap ik niet, maak jij die scooter met Zmodeler 1.07b?

Als je een scooter (Faggio) uit SA gaat importeren in Zmodeler 1.07b dan crasht ie?

Geplaatst:
comment_736672

Als hij met Zmod werkt, denk ik dat hij met Zmod 2.08 werkt.. (of in ieder geval een versie 2.XX) En hij hoeft de Faggio niet te importeren hoor.. :) Da's alleen voor niet zulke profs(als ik enzo :puh: ) makkelijk om de hierarchy, shadow en collision te krijgen zonder zelf dummys te hoeven maken of er mee te hoeven klooien :puh:

Ontopic: Ziet er SUPER uit Dr1fter!

Hoop dat je hem zonder bugs in SA krijgt, zonder dat al je textures vern**it worden.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_739353

update

verlichting

oreviewcustom2hr9.png

moet allen nog iets bedneken voor de voorkap want helemaal valk is nie mooi

Bewerkt: door Dr1fter

Geplaatst:
comment_739598

Hij is echt nice !! :tu: als je nu de voorkap afwerkt en hem dan in de game krijgt zo leuk zijn ^^ ^_^ maar als je dat lukt zou ik er voor zorgen dat hij wel normaaal op zen zadel zit en zijn handen aan het stuur, dan zou het echt een BEAST zijn !! xD :eten::D

Geplaatst:
comment_739642
Hij is echt nice !! :tu: als je nu de voorkap afwerkt en hem dan in de game krijgt zo leuk zijn ^^ ^_^ maar als je dat lukt zou ik er voor zorgen dat hij wel normaaal op zen zadel zit en zijn handen aan het stuur, dan zou het echt een BEAST zijn !! xD :eten::D

er word toch ook nog aan gewerkt, doe eens rustig.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.