Jump to content
Geplaatst:
comment_517386

Hey,

Ik ben begonne aan iets wat me erg uitdaagd me eigen aerox modelen, ik heb al een stukje gemodelt van de acchterkant.

Het zit nu op totaal van 686 Faces

Deze wordt voor zeker weten gereleased voor gta omdat er nu allen nog maar een Gillera Runner uit is.

De skins die er nu op zitten zijn nog erg beta

Ook hoop ik erg dat ik deze project kan afronden, er zitten namelijk erg lastige lijnen en vormen in deze scooter.

Screens*

aeroxqh2.th.png

aerox2zv8.th.png

aerox3fg6.th.png

:)

• Reacties 444
  • Bezichtigingen 151.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_739655

Joh , ze zijn allemaal super entosjast *schaamt zich een beetje voor de spelling :7 * Volgens mij melden echt super veel mensen zich aan om een reactie achter te laten voor die Aerox , dat is opzich wel grappig :)

Geplaatst:
comment_741196

Hoe maak je zo'n mod voor GTA SA ik wil dat ook leren :Y

Vette Aerox maar komt er een standaard stuur op of race stuur?

maakt eigenlijk niet uit hij is al vet!!! :tu:

Geplaatst:
comment_741210

Als je dit wil leren dan kan je het beste tutorials van de Master Tutorial List gaan uitproberen. Ik waarschuw je alvast; iets als dit is héél moeilijk en je leert het niet zomaar in een dag , een week of zelfs een maand.Hier is een link naar de Master Tutorial List:

Klik! Ook is het handig om dit even door te kijken:

Klik!

Greetz en succces!

Geplaatst:
comment_741275

HE thx :tu:

maar ik wil leren hoe je zo'n scooter of auto maakt niet dat in gta zetten want dat kan ik al

Bewerkt: door Wazuup

Geplaatst:
comment_745068

Aaah ik heb een Yamaha Aerox gevonden!!

Ik had een jaar geleden ook al zitten zoeken op een Aerox, maar toen hadden ze alleen maar een stomme Runner en een NRG. En die Runner wilde ook nooit werken helaas.

Ik wens je nog veel succes met je project en ik zal deze zeker blijven volgen :tu:

Geplaatst:
comment_745185

Allereerst welkom op het forum ^_^

We vinden het fijn als je neit gelijk 2 posts achter elkaar doet , daar word alles een beetje onoverzichtelijk door.

Maar ik denk zelf dat Dr1fter nog geen idee heeft wanneer hij af is , heb gedult hij zal heus wel komen :D

Geplaatst:
comment_750863

Uhm, de enige die een hele scooter kan maken met Zmod? Iedereen die een auto kan maken in Zmod kan ook een scooter maken hoor :puh:

Anyway: Ziet er nog steeds super goed uit, ga hem zeker downloaden als hij klaar is en ik speel SA nog :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.