Jump to content
Geplaatst:
comment_517386

Hey,

Ik ben begonne aan iets wat me erg uitdaagd me eigen aerox modelen, ik heb al een stukje gemodelt van de acchterkant.

Het zit nu op totaal van 686 Faces

Deze wordt voor zeker weten gereleased voor gta omdat er nu allen nog maar een Gillera Runner uit is.

De skins die er nu op zitten zijn nog erg beta

Ook hoop ik erg dat ik deze project kan afronden, er zitten namelijk erg lastige lijnen en vormen in deze scooter.

Screens*

aeroxqh2.th.png

aerox2zv8.th.png

aerox3fg6.th.png

:)

• Reacties 444
  • Bezichtigingen 151.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_806807

De textures die je op je scooter zet, zijn dat zeker

via je mobiel of fotocamera genomen heh? :puh:

Of heb je ze van google?

Ik zag een paar foto's van je scooter in dit topic dus ik dacht

je hebt foto's genomen en ze op je pc gezet.

Ziet er zéér geil uit :schater:

Geplaatst:
comment_808896

Dr1fter kheb al een paar keer gevraagd ma ik denk da ge het nie gezien hebt, maar de vraag was of je nog eens afbeeldingen kan posten van de gwne aerox die je maakt hoe die nu is.

Geplaatst:
comment_809346

ja daar dacht ik ook al aan lol :puh:

ik vind deze versie ook wel erg mooi en uniek, maar ik moet toegeven ik zou liever op de 'gewone' rijden omdat je dan wat makkelijker wheelies maakt he :puh:

Trouwens goed werk drifter! :dans:

Bewerkt: door furio

Geplaatst:
comment_810375

Maar dan gaat het om de handling niet hoe die eruit ziet... :duh:

Maar soieso die oude normale Yamaha Aerox vind ik persoonlijk wel mooier...niet dat ik deze niet mooi vindt...

Maar het zou nog vetter zijn als die Oude Yamaha Aerox nog een beetje getuned is... ^_^

Kzie het wel of die nou komt of niet ^_^

Geplaatst:
comment_810446

Maar soieso die oude normale Yamaha Aerox vind ik persoonlijk wel mooier...niet dat ik deze niet mooi vindt...

Maar het zou nog vetter zijn als die Oude Yamaha Aerox nog een beetje getuned is... ^_^

LOL, ik zou er niks meer aan tunen , alleen er voor zorgen dat er veel verschillende kleuren zijn :Y

Geplaatst:
comment_811035

LOL, ik zou er niks meer aan tunen , alleen er voor zorgen dat er veel verschillende kleuren zijn :Y

Nou een mooi uitlaatje ofzo mag ook wel of nie :puh:

Geplaatst:
comment_811906

Ziet er helemaal top uit! maar ik zou ook liever op die normale aerox willen rijden, en dan wel heel mooi en misschien met n Yasuni R ofzo? En verder wel normaal standaard. Je bent goed bezig!

Timothy.

Geplaatst:
comment_812310

LOl Furio, mss heb je hem nog niet gezien ofzo, hij heeft al sport uitlaat(yasuni denk ik) en sportstuur enzo, ga paar pagina's trug dan vinde die wel ^_^

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.