Dit is de laatste post. Het getal dat je zoekt is een "0".
De uitleg
Dit topic is gemaakt met toestemming van de moderators van San Andreas
Ja, na het San Andreas Mysterie Toernooi is het nu weer tijd voor een volgend toernooi, waarin we eens flink gaan stunten. Een tijdje geleden heeft NandroDavids dit bedacht, en met mij besproken. Toen is er niets van terecht gekomen, maar een paar weken geleden, net na het einde van SAMT, is het idee weer opgelaaid bij NandroDavids, maar vanwege andere zaken op het Forum kan hij het niet gaan doen, dus heb ik me opgeofferd om het toernooi te gaan leiden. Wees niet bang dat ik me met tegenzin heb opgeofferd hoor, integendeel. Ik hoop dat jullie het weer een goed toernooi vinden. Nu maar over naar de uitleg.
Informatie
In deze challenge is het de bedoeling dat we de lucht in gaan: We gaan stunten! In elke ronde zal er in één stad in San Andreas een paar stunts zijn opgezocht door mij of NandroDavids, en het is de bedoeling dat jullie die stunts uit gaan voeren. Je kunt de stunt gemakkelijk vinden, want er zit een screenshot van de stunt en een map bij. Hier zie je een voorbeeld: het kaartje en de screen van de stunt. Maar wat moet je nou inleveren…? Dat is simpel: Als je een stunt doet, verschijnt er altijd in beeld een ‘Stunt Bonus’ in de vorm van geld. Het is daarom de bedoeling dat je een screenshot maakt van die bonus, als je een stunt hebt uitgevoerd. Bij het inleveren van de screenshot moet je dan ook nog zelf het aantal dollars vermelden dat je hebt verdient, maar daar kom ik later op terug. Zoals ik al zei zijn er in elke ronde drie stunts, en het totaal van die stunts is je eindscore voor die ronde. Bij Unique Jumps telt het extra geld dat je krijgt voor de unieke stunt niet mee! Mods en Cheats zijn trouwens niet toegestaan, verder maakt het niet uit welk voertuig je kiest
Het lijstje
Het lijstje dat we gaan gebruiken in deze challenge ziet er als volgt uit:
Naam:Bijvoorbeeld Froodooo
Screen stunt 1Hier zet je de screen neer van de eerste stunt, met daaronder het bijbehorende bedrag
Screen stunt 2Hetzelfde als bij de eerste, maar dan met de screen en bijbehorend bedrag van de tweede stunt
Screen stunt 3Spreekt voor zich...
De code daarvan is natuurlijk ook wel handig voor het inleveren, dat is deze:
Dit zul je dus moeten inleveren als je alle stunts gedaan hebt. Let op! Als je eenmaal de stunts hebt ingeleverd, kun je die niet meer wijzigen. Wees er dus zeker van dat je geen hogere score meer kunt halen, voordat je de screens inlevert!
Het insturen van de screens gaat overigens via een PB naar Froodooo.
Aanmelden
Je kunt je nu alvast aanmelden voor deze challenge. Om je in te schrijven, stuur je een PB naar Froodooo, met de volgende gegevens:
Onderwerp:San Andreas Stunt Challenge
Naam:Je eigen Forumnaam
Ik wil graag meedoen aan de San Andreas Stunt Challenge
Dit was wel zo'n beetje alle nodige informatie die je nodig had, ik wens jullie alvast heel veel succes toe bij het volgende toernooi van San Andreas, en de strijd om de 'Beste Stunter van San Andreas'!
Dit is de laatste post. Het getal dat je zoekt is een "0".
De uitleg
Dit topic is gemaakt met toestemming van de moderators van San Andreas
Ja, na het San Andreas Mysterie Toernooi is het nu weer tijd voor een volgend toernooi, waarin we eens flink gaan stunten. Een tijdje geleden heeft NandroDavids dit bedacht, en met mij besproken. Toen is er niets van terecht gekomen, maar een paar weken geleden, net na het einde van SAMT, is het idee weer opgelaaid bij NandroDavids, maar vanwege andere zaken op het Forum kan hij het niet gaan doen, dus heb ik me opgeofferd om het toernooi te gaan leiden. Wees niet bang dat ik me met tegenzin heb opgeofferd hoor, integendeel. Ik hoop dat jullie het weer een goed toernooi vinden. Nu maar over naar de uitleg.
Informatie
In deze challenge is het de bedoeling dat we de lucht in gaan: We gaan stunten! In elke ronde zal er in één stad in San Andreas een paar stunts zijn opgezocht door mij of NandroDavids, en het is de bedoeling dat jullie die stunts uit gaan voeren. Je kunt de stunt gemakkelijk vinden, want er zit een screenshot van de stunt en een map bij. Hier zie je een voorbeeld: het kaartje en de screen van de stunt. Maar wat moet je nou inleveren…? Dat is simpel: Als je een stunt doet, verschijnt er altijd in beeld een ‘Stunt Bonus’ in de vorm van geld. Het is daarom de bedoeling dat je een screenshot maakt van die bonus, als je een stunt hebt uitgevoerd. Bij het inleveren van de screenshot moet je dan ook nog zelf het aantal dollars vermelden dat je hebt verdient, maar daar kom ik later op terug. Zoals ik al zei zijn er in elke ronde drie stunts, en het totaal van die stunts is je eindscore voor die ronde. Bij Unique Jumps telt het extra geld dat je krijgt voor de unieke stunt niet mee! Mods en Cheats zijn trouwens niet toegestaan, verder maakt het niet uit welk voertuig je kiest
Het lijstje
Het lijstje dat we gaan gebruiken in deze challenge ziet er als volgt uit:
Naam: Bijvoorbeeld Froodooo
Screen stunt 1 Hier zet je de screen neer van de eerste stunt, met daaronder het bijbehorende bedrag
Screen stunt 2 Hetzelfde als bij de eerste, maar dan met de screen en bijbehorend bedrag van de tweede stunt
Screen stunt 3 Spreekt voor zich...
De code daarvan is natuurlijk ook wel handig voor het inleveren, dat is deze:
Dit zul je dus moeten inleveren als je alle stunts gedaan hebt. Let op! Als je eenmaal de stunts hebt ingeleverd, kun je die niet meer wijzigen. Wees er dus zeker van dat je geen hogere score meer kunt halen, voordat je de screens inlevert!
Het insturen van de screens gaat overigens via een PB naar Froodooo.
Aanmelden
Je kunt je nu alvast aanmelden voor deze challenge. Om je in te schrijven, stuur je een PB naar Froodooo, met de volgende gegevens:
Onderwerp: San Andreas Stunt Challenge
Naam: Je eigen Forumnaam
Ik wil graag meedoen aan de San Andreas Stunt Challenge
Deelnemers
1 - Svenie - Afgevallen in ronde 2
2 - NandroDavids - Door naar finale
3 - RTS - Afgevallen in ronde 1
4 - Lampje - Afgevallen in ronde 1
5 - Velaro - Afgemeld voor het toernooi
6 - Ikkes - Afgemeld voor het toernooi
7 - SummerBase - Afgevallen in ronde 1
8 - Dageraad - Afgevallen in ronde 1
9 - gtaboy107 - Afgevallen in ronde 1
10 - Cosmo - Afgevallen in ronde 1
11 - Damos - Afgevallen in ronde 1
12 - Typhoon - Door naar finale
13 - HerrieM - Door naar finale
14 - Bassiej26 - Door naar finale
15 - Mania-92 - Afgevallen in ronde 1
16 - Flying Dutchman - Door naar finale
17 - Mb. - Afgemeld voor het toernooi
18 - Le MrG - Afgevallen in ronde 1
19 - Advancegta - Afgevallen in ronde 2
20 - Slydiver - Afgevallen in ronde 1
Dit was wel zo'n beetje alle nodige informatie die je nodig had, ik wens jullie alvast heel veel succes toe bij het volgende toernooi van San Andreas, en de strijd om de 'Beste Stunter van San Andreas'!
Bewerkt: door Dutchy3010