Geplaatst: 7 oktober 200618 jaren comment_518258 hey allemaal ik heb vanmiddag mijn pc gefformateerd en nu zoek ik een audio driver ik heb nu geen gelduid meer en ik zoek dus : C-media 97 audio device driver maar ik vind het nregens op het net kan iemand mij helpen . alvast bedankt
Geplaatst: 7 oktober 200618 jaren comment_518261 hey allemaal ik heb vanmiddag mijn pc gefformateerd en nu zoek ik een audio driver ik heb nu geen gelduid meer en ik zoek dus : C-media 97 audio device driver maar ik vind het nregens op het net kan iemand mij helpen . alvast bedankt Is het de ac 97? Als dat het geval is moet deze link het zijn: Klik hier Als deze niet de juiste is kun je altijd op de officiële C-Media site Bewerkt: 7 oktober 200618 jaren door gammie
Geplaatst: 8 oktober 200618 jaren Auteur comment_518439 bedankt maar van de eerste site kan ik hey niet downloaden en van de 2 vind ik er niets van op
Geplaatst: 8 oktober 200618 jaren comment_518449 PCHelper Volgens mij is dit de perfecte site er staat een verhaal over jou situatie met daaronder downloads voor jou driver! Succes
hey allemaal
ik heb vanmiddag mijn pc gefformateerd en nu zoek ik een audio driver
ik heb nu geen gelduid meer en ik zoek dus : C-media 97 audio device driver
maar ik vind het nregens op het net kan iemand mij helpen .
alvast bedankt