Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
  • Reacties 39
  • Bezichtigingen 1.9k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_45070

Je moet eerst 1 of 2 missies bij je 1e garage doen en dan wordt je gebeld door 1 van je monteurs en daarna kan je lessen nemen bij de driving school.

1e gele pijltje naar binnen en dan als je in een ruimte komt zie je daar een rood cirkeltje

Geplaatst:
comment_45673

Is het ook nodig dat je bij alles goud moet hebben? Ik bedoel is er verschil als wanneer je alles hebt gedaan en goud heb en wanneer je alles hebt gedaan en bronz ofzo hebt??? Ik ben er namelijk ook mee bezig. B)

Geplaatst:
comment_45723
Is het ook nodig dat je bij alles goud moet hebben? Ik bedoel is er verschil als wanneer je alles hebt gedaan en goud heb en wanneer je alles hebt gedaan en bronz ofzo hebt??? Ik ben er namelijk ook mee bezig. B)

ik heb alles goed behalve die laatste die is irritand :angry: , maar heb het wel gehaalt op brons, en krijg je iets als je alles goed hebt? .

Geplaatst:
comment_45890

Ik ben erachter gekomen dat je bij brons zilver en goud allemaal een auto krijgt. Dus als je allemaal brons hebt krijg je een auto voor die deur van die rijschool. Als je zilver hebt krijg je een nog snellere auto. Ik weet niet wat je bij goud krijgt maar dat is niet zo belangrijk dat haal je toch niet :puh:

Geplaatst:
comment_45968
Ik ben erachter gekomen dat je bij brons zilver en goud allemaal een auto krijgt. Dus als je allemaal brons hebt krijg je een auto voor die deur van die rijschool. Als je zilver hebt krijg je een nog snellere auto. Ik weet niet wat je bij goud krijgt maar dat is niet zo belangrijk dat haal je toch niet :puh:

is wel te halen bij de laatste als je maar goed rijd maar dat kan bijna niemand maar je moet het goed bekijken ;) .

Geplaatst:
comment_46120
Ehhm zal ik het dan maar toch proberen? <_< Als jij zegt dat het te halen is dan is het zo...

tuurlijk zal een beetje gek zijn :blink: , maar je moet zo weinig mogelijk shade aan je wagen hebben en een snelle tijd neer zetten dan haal je zeker wel goud :D;) .

Geplaatst:
comment_46147

persoonlijk vond ik het moeilijkste om de auto op 2 wielen de balanceren :puh: die laatste is me van de eerste keer direct gelukt op zilver.. was wel raar, heb 1x redelijk hard tegen een politieauto gebots, en 1x ook redelijk hard tegen een lantaarnpaal en ik kreeg geen penalty :puh:

Geplaatst:
comment_46152

ik heb op alle missies goud kunnen hale en dan staan er op de parking van de rijschool 3 auto's en één daarvan is een soort hotrod, bangelijk ottoke B)

en je moet op die laatste rit in de stad rond de 110 seconde halen en dan haal je goud

Bewerkt: door matticca

Geplaatst:
comment_46180

Damn was gister ook bij die missies maar kwam niet verder bij de laatste geloof ik dat je de stad door moet zonder schade. Was ik zo pissed dat ik me ps uitzette zonder die andere ervoor te saven. :o Ken ik ze vadaag allemaal weer opnieuw doen.

Geplaatst:
comment_46288
Damn was gister ook bij die missies maar kwam niet verder bij de laatste geloof ik dat je de stad door moet zonder schade. Was ik zo pissed dat ik me ps uitzette zonder die andere ervoor te saven. :o Ken ik ze vadaag allemaal weer opnieuw doen.

stupid boy :puh::puh: .

Geplaatst:
comment_46295

Mssn weet je het al maar bij de rijschool krijg je als je brons hebt een super gt

zilver een bullet(GT40),en goud een hotknife(hotrod)

Bewerkt: door BAZ

Geplaatst:
comment_47292

He ik probeer al dagen die rijschool af te maken met goud en heb er twee over. Help mij a.u.b

Die laatste heb ik niet echt serieus geprobeerd maar extra tips zou fijn zijn. Waar het mij echt om gaat is die ene waarin je 5 keer een lap moet finishen. Ik d8 hij heet burn lap ofzo. Wie o wie kan mij helpen. Ik heb echt alle soorten remmen geprobeerd. Remmen met gas remmen zonder gas remmen met handrem zonder echt alles maar nee. Hoe hebben jullie die. Help a.u.b. :unsure:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.