tiesto Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2006 Ik kan geen screens posten, maar de cholo sabre is gewoon net als de sabre, alleen van de cholo's. Hij is een klein beetje zo alleen want minder gedetaileerd en beetje rood dacht ik rood? ik dacht geel met een grijze streep.. en is de cholo sabre niet hetzelde als sabre turbo (srry hoor van betwetergedrag ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Antonio Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2006 (bewerkt) Ik kan geen screens posten, maar de cholo sabre is gewoon net als de sabre, alleen van de cholo's. Hij is een klein beetje zo alleen want minder gedetaileerd en beetje rood dacht ik rood? ik dacht geel met een grijze streep.. en is de cholo sabre niet hetzelde als sabre turbo (srry hoor van betwetergedrag ) Oh, kan ook... ik weet niet... maar ik dacht dat het rood was En ja, je bent betweter Bewerkt: 29 november 2006 door .Antonio Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Multi-gunner Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2006 is t-bone mendez familie vd mendez broers ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2006 Ik kan geen screens posten, maar de cholo sabre is gewoon net als de sabre, alleen van de cholo's. Hij is een klein beetje zo alleen want minder gedetaileerd en beetje rood dacht ik rood? ik dacht geel met een grijze streep.. en is de cholo sabre niet hetzelde als sabre turbo (srry hoor van betwetergedrag ) Oh, kan ook... ik weet niet... maar ik dacht dat het rood was En ja, je bent betweter Maar ik wil graag een screen van de Cholo Sabre (en van de Gang Rancher). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2006 Hier is een Screen van de Cholo Sabre. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MASTERMIND Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2006 ik heb gezocht en gevonden: hier is de gang rancher Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sabotage Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2006 he wanneer kan je de cutscenes bekijken na dat je de story line heb uitgspeeld of pas als je 100% heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2006 he wanneer kan je de cutscenes bekijken na dat je de story line heb uitgspeeld of pas als je 100% heb Wanneer je de 100% behaald hebt kan je in 'The Clymenus Suite' (het derde savehouse in Vice Point) alle cutscenes bekijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sabotage Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2006 o ok jammer is lastig 100% maar ik ben ook op zoek naar de boten dinghy en de rio will je ze effe op een kaaart aangeven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Isafdar Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2006 o ok jammer is lastig 100% maar ik ben ook op zoek naar de boten dinghy en de riowill je ze effe op een kaaart aangeven Dinghy licht onder een brug, volgens mij was dat die brug bij leaf links mar weet ik niet zeker. Die andere weet ik niet uit me hoofd maar kijk een op WikiGTA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sabotage Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2006 weten anderen mensen wel zeker waar ze liggen geef het effe aan op een kaart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2006 (bewerkt) Om toch even te vertellen waar je een Dinghy kan vinden moet je even bij de Leaf Links brug naar Mainland van de brug afspringen en rondkijken of je de Dinghy ziet. Je zult dan eerst een stukje moeten zwemmen voordat je hem vind en ook zul je eerst het eiland Main Land unlocked moeten hebben. Voor meer informatie over de voertuigen kijk je hier en voor een duiddelijker kaartje waar niet alle voertuigen opstaan kijk je bij Pietje II zijn duiddelijke kaartje. Bewerkt: 29 november 2006 door Advancegta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sabotage Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2006 maakt niet uit maar ik vroeg waar je de dinghy en de rio kan vinden wil je die effe op de kaart weergeven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2006 (bewerkt) o ok jammer is lastig 100% maar ik ben ook op zoek naar de boten dinghy en de riowill je ze effe op een kaaart aangeven Vooruit dan maar. Op onderstaande kaartje staan alle locaties van de vaartuigen die je nodig hebt voor de Civil Asset Forfeiture Impound. Het lijstje van vaartuigen dat je in moet zamelen luidt als volgt: Dinghy Jet Ski Marquis Rio Reefer Violator Squallo Tropic Legenda (van onder naar boven) Tropic Marquis Jet Ski Squallo Rio Dinghy Reefer Voor het laatste vaartuig (Violator) is er - helaas - geen vindplaats. Deze zul je moet stelen als er één toevallig langsvaart; je kan ook een wanted level creëren en met een boot op het water gaan varen, dan komen de Violaters als vliegen op de stroop op je af! Note: uiteraard zijn er meer vindplaatsen voor vaartuigen. Vaartuigen zoals de Jet Ski zijn op meerdere plaatsen te vinden, maar op bovenstaande kaartje vind je alle vaartuigen makkelijk bij elkaar. Ik wens je veel succes verder met het zoeken van de benodigde voer- en vaartuigen. Bewerkt: 29 november 2006 door Pietje II Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sabotage Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2006 thnx ik heb de dinghy inmiddels gevonden maar de rio is nog een beetje lastig zou je alleen de rio effe op de kaart willel weergeven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.