Jump to content
Geplaatst:
comment_284182

Het algemene topic is aangemaakt omwille van aanleiding naar meerdere topic's. Daarom zijn erook veel topic's samengevoegd. Hier kan je je algemene vragen stellen over VCS. We gaan zo spoedig mogelijk reactie proberen geven. Verder moeten ook nog niet alle details vrijgegeven worden over dit spel. Geef andere leden ook nog de kans om alles te ontdekken!

Bewerkt: door Matiscus

• Reacties 977
  • Bezichtigingen 57.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_537629

Vraag: Als je de 3 LegerMissies hebt gehaald dan krijg je toch een nieuw Save House vlakbij een Cruiseschip ??

En je krijgt dan toch ook die ene spijkerbroek met blauw t-shirt erbij ??

Geplaatst:
comment_537633
Ik vind het filmpje ook inderdaad erg mooi.

Maar de missie slaat gewoon nergens op.

Zombie's vermoorden ??

Dat kan in het echt toch ook niet man.

Inderdaad, maar je doet dit voor een film dacht ik. ;)

Geplaatst:
comment_537634
Vraag: Als je de 3 LegerMissies hebt gehaald dan krijg je toch een nieuw Save House vlakbij een Cruiseschip ??

En je krijgt dan toch ook die ene spijkerbroek met blauw t-shirt erbij ??

Nadat je uit het leger bent gekicked moet je naar Phil Cassidy en met hem ga je de 'Cholos' uit zijn oude huis verdrijven als dat jou gelukt is heb je er een nieuw Savehouse bij en die is inderdaad aan de waterkant van Main Land. Je hebt na die missie enkel een Blauwe broek met een lichtblauw T-Shirt in je assortiment oftewel die kleding combinatie is mogelijk op dat moment.

Geplaatst:
comment_537890

Hier heb ik een kaartje voor je:

Het is er wel eentje van GTA Vice City, maar dat is ongeveer hetzelfde als die van GTA: VCS. ;)

Bewerkt: door Svenie

Geplaatst:
comment_537932

Ik heb een vraag: telkens als ik een voertuig stap zegt hij dat een bepaalde service dit voertuig nodig heeft. Kan iemand mij vertellen waar ik dat voertuig moet afleveren?

Screen:

screen7.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.