Jump to content
Geplaatst:
comment_284182

Het algemene topic is aangemaakt omwille van aanleiding naar meerdere topic's. Daarom zijn erook veel topic's samengevoegd. Hier kan je je algemene vragen stellen over VCS. We gaan zo spoedig mogelijk reactie proberen geven. Verder moeten ook nog niet alle details vrijgegeven worden over dit spel. Geef andere leden ook nog de kans om alles te ontdekken!

Bewerkt: door Matiscus

• Reacties 977
  • Bezichtigingen 57k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_540469

ik heb nu ook eens een vraag of 2 zie :

wil iemand aub eens alle wapens met pic posten ?

en zou iemand me willen zeggen wat je krijgt als je respectievelijk alle :

*rampages

*hidden packages

*red balloons

*unique jumps

hebt gevonden/gedaan hebt ?

Geplaatst:
comment_540474

omg :ch: nu blijft dat spel hangen en sluit ie zen eigen af !! ben ik ook nog eens een deel evrloren echt waar jong fucking rockstar zuigt nu man ! ze hebben een super fout gemaakt met dit spel moest het kunnen klaagsde ik ze aan voor te veel geld vragen voor het spel

Geplaatst:
comment_540518

delerious als je niks zinnigs te melden

doe sit dan ook niet want jij bent de enige die het een slecht spel vind

en waarom die een waar is dit voor nodig

ik begin me een beetje aan je te ergeren

Geplaatst:
comment_540546
zijn er ook vliegtuigen zoals de shamal of stunt plane waar staan die dan en hoever moet je dan zijn

Er is een Shamel ja maar deze is niet 'flyable' oftewel hij staat er wel maar je kunt er niet mee vliegen. Over hoever je moet zijn weet ik niet precies maar in ieder geval nadat je het tweede eiland hebt geunlocked. Het grootste gedeelte zul je gewoon tegenkomen tijdens de storyline en een ander gedeelte zoals de Air Ambulance zal je ergens kunnen vinden bij een ziekenhuis. Ik heb even alle luchtvoertuigen voor je neergezet.

luchtvoertuigen :

Air Ambulance

Biplane

Dodo

Fire Copter

Hunter

Little Willie

Maverick

Sea Sparrow

Skimmer

Sparrow

Skywolf

VCN Maverick

VCPD Maverick

Geplaatst:
comment_540560
Zeg ik heb effe een vraagje :puh: :

Kan je PSP spellen niet op je PS2 spelen? Zowel dan zou dat Goddelijk zijn :D.

Eh nee, waarom zou Sony dan een PlayStation Portable onworpen hebben? :clown:

Ook zou het niet kunnen als je het plastic hoesje om de UMD (Universal Media Disc) weg zou halen, met name omdat UMD's alleen op de PlayStation Portable afgespeeld kunnen worden, en de PlayStation 2 DVD's afspeelt.

Geplaatst:
comment_540605

luchtvoertuigen :

Air Ambulance

Biplane

Dodo

Fire Copter

Hunter

Little Willie

Maverick

Sea Sparrow

Skimmer

Sparrow

Skywolf

VCN Maverick

VCPD Maverick

Ik heb een vraag: Waar kun je de onderstreepte luchtvoertuigen krijgen in dit lijsje ?

Geplaatst:
comment_540660
In de derde Trailer van GTA Vice City Stories zie je 3 keer een man tegen jou praten met een wit pak aan maar wie is die man en hoe heet tie ?

http://www.youtube.com/watch?v=MnvNR_hALF8

dat is die mendez gast .. ik weet even niet meer welke van de twee maar als ik strax weer ga spelen zal ik wel even loeke maar volgens mij is dat armando mendez en dat weet ik zeker

Geplaatst:
comment_540704

nog een vraagje voor al wie wikigta kan bewerke

wanneer komen de wapens met bijbehorende pics erop ?

want ik zijn super benieuwd !

EDIT : kheb ondertussen nog 2 vragen :

wil er iemand pics posten van de yola en de violator ?

en wat staat er nu in het water waar in vice city die houten huizen stonden (een beetje onder de plaats waar cortez zijn jacht lag) ?

Bewerkt: door Multi-gunner

Geplaatst:
comment_540836
nog een vraagje voor al wie wikigta kan bewerke

wanneer komen de wapens met bijbehorende pics erop ?

want ik zijn super benieuwd !

Die komen zo snel mogelijk, je moet natuurlijk bedenken dat nu alles ook niet zo één twee drie gaat. Rome is ook niet op één dag gebouwd. ;)

en wat staat er nu in het water waar in vice city die houten huizen stonden (een beetje onder de plaats waar cortez zijn jacht lag) ?

Tussen die huisjes liggen nu steigers, ze zien er ook wat completer en nieuwer uit. Waarschijnlijk zijn ze in die twee jaar (1984 - 1986) of verouderd, of heeft er een explosie of zoiets dergelijks plaats gevonden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.