Jump to content
Geplaatst:
comment_284182

Het algemene topic is aangemaakt omwille van aanleiding naar meerdere topic's. Daarom zijn erook veel topic's samengevoegd. Hier kan je je algemene vragen stellen over VCS. We gaan zo spoedig mogelijk reactie proberen geven. Verder moeten ook nog niet alle details vrijgegeven worden over dit spel. Geef andere leden ook nog de kans om alles te ontdekken!

Bewerkt: door Matiscus

• Reacties 977
  • Bezichtigingen 57k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_546673

nou hoor ik mensen ook alweer telkens zeggen dat ze best veel geld met de empire building kan verdienen

ik kan niet wachte tot ik hem heb

gettzzz, roneri

>>> Door Dizzee: Ontopic blijven posten. a.u.b<<<

Bewerkt: door Dizzee

Geplaatst:
comment_546950
Die bike kan je meestal vinden aan plekken dat je kan veroveren van "The Bikers" ik kwam hem vooral tegen op het begin eiland.

neen , ik weet ook wel wat een bike is (angel , freeway , avenger) , maar ik bedoelde wie dat de biker is die op de voorkant vd cover staat (de biker rijdt trouwens op een bike) :puh: .

Geplaatst:
comment_546965

Dit is een lid van The Bikers waarvoor je in Vice City ook een paar opdrachten mocht gaan doen. Deze persoon speelt verder geen , tot een onbelangrijke, rol in Vice City Stories. Hij staat op de cover om de 'sfeer' wat beter te maken, denk hierbij bij personages als Misty in GTA3. Je zult De Biker Gang tegen komen op het moment dat je je met hun Empire Buildings gaat bemoeien, WiKiGTA vertelt ook dat ze zich niet zomaar laten weg jagen. Wat WikiGTA precies zegt zet ik eventjes voor je neer, inclusief een foto van de desbetreffende Biker.

Biker Gang in GTA Vice City

De Biker Gang is te vinden in een gedeelte van Downtown, rond ‘The Greasy Chopper’. De bikers rijden rond op Angels, en zijn niet gewapend. “Big” Mitch Baker is leider van deze Biker Gang, en je krijgt ook enkele missies van hem, in ruil voor bescherming door zijn gang bij een Love Fist Concert, die –uiteraard– op een motor voltooid worden.

Biker Gang in GTA Vice City Stories

De Biker Gangleden rijden in VCS nog steeds rond op Angels. In het spel komen ze vooral voor in missies waar ze diverse personages achter na zitten of proberen uit te moorden. In 1984 bezit de Biker Gang een groot gedeelte van de Empire Building-mogelijkheid. De Biker Gang staat er tevens om bekend een sterke gang te zijn, ze laten zich niet zo maar weg jagen.

VCS_7.jpg

Bewerkt: door Advancegta

Geplaatst:
comment_547218
zeer leuk , maar waarom zit die biker dan niet in gta vc ? :puh:

Zit-ie wel hoor, maar net zoals in GTA Vice City Stories als een gewone Biker-ped(estrian).

Kijk bijvoorbeeld maar eens op de onderstaande screenshot uit GTA Vice City wie er op de middelste Biker Angel zit...

Alloy_Wheels_of_Steel_2.jpg

Geplaatst:
comment_547369

Ik heb een vraag ik ben overnieuw begonnen en ik ben nu bij de Marty missies ik moet die nog allemaal doen ook de eerste enzo.

Maar welke leuke dingen kan ik vinden en doen op het Trailer Park ?

Op de missies na.

Geplaatst:
comment_547403

Nou, je kan in het trailerpark zélf zowaar vier voertuigen vinden, namelijk twee Bobcats, één Regina en één Sanchez. Verder is vóór het trailerparkgebied de bouwplaats te vinden van de nieuwe vestiging van Sunshine Autos, die in GTA Vice City (1986) volledig voltooid is. Altijd leuk om die fundamenten te bekijken. Tevens zie je daarnaast een groot reclamebord staan, waarop staat hoe de nieuwe vestiging van Sunshine Autos eruit zal gaan zien wanneer het af is.

In het noorden vind je de oude vestiging van Sunshine Autos, waar je twee standaard voertuigen kan vinden: de Blista Compact en de Perennial. Verder kan je, nadat je wat verder gevorderd bent in de verhaallijnmissies, bij Sunshine Autos de zijmissie 'Turismo' spelen, wat inhoudt dat je straatraces uit mag gaan racen. Tevens kan je, wederom nadat je verder gevorderd bent in de verhaallijnmissies, een drietal voertuigen kopen bij Sunshine Autos: een Quad, een kogelvrije Stretch en een BF Injection.

Verder is het gebied rond het trailerpark nogal zompig dus kan je er makkelijk slippen. Belangrijk is ook de sfeer die er hangt. Tja, wat kan je er nog verder van zeggen... Dit was het volgens mij zo'n beetje. :)

Geplaatst:
comment_547623
wanneer komt phill collins eigenlijk voor in het verhaal, behalve dat ie op de radio is. Ik bedoel dus wanneer kan je naar z'n concert toe??

voordat je naar zn concert kan ontmoet je hem al bij de missies bij de filmstudio op prawn island. (ff de naam kwijt van die gozer, of vrouw, of doe maar 'het' ;) )

Geplaatst:
comment_547627

Phil Collins komt aan in Vice City in de missie 'Kill Phil' die gegeven wordt door Reni Wassulmaier. Hierin moet je hem in een limousine (Stretch) naar zijn hotel brengen terwijl hij aangevallen wordt door leden van de Biker Gang. Hierna speel je nog diverse missies waarin Phil Collins voorkomt, en nog een paar missies waarin het draait om Phil Collins, zoals 'Kill Phil: Part 2', waarin je het Hyman Memorial Stadium even moet opruimen voordat Phil Collins erin gaat optreden, en 'In The Air Tonight', waarin Reni Wassulmaier geopereerd is door dr. Abner Horowitz en vertrekt uit Vice City, en Phil Collins daadwerkelijk zijn concert gaat houden in het Hyman Memorial Stadium. In deze missie proberen nog diverse schurken, terwijl Phil al aan het zingen is, Phil uit te schakelen. Dit moet je verhinderen, en wanneer dit gebeurd is kan je daarna op elk willekeurig moment voor maar liefst $6000,- een ticket kopen om het concert van Phil Collins te bewonderen. In dit concert voert Phil Collins overigens het schitterende nummer 'In The Air Tonight' op.

Bewerkt: door Pietje II

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.