Jump to content
Geplaatst:
comment_284182

Het algemene topic is aangemaakt omwille van aanleiding naar meerdere topic's. Daarom zijn erook veel topic's samengevoegd. Hier kan je je algemene vragen stellen over VCS. We gaan zo spoedig mogelijk reactie proberen geven. Verder moeten ook nog niet alle details vrijgegeven worden over dit spel. Geef andere leden ook nog de kans om alles te ontdekken!

Bewerkt: door Matiscus

• Reacties 977
  • Bezichtigingen 56.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_536605

heeft iemand al die orkaan in gta vice city stories gezien?

als iemand het wel gezien heb zeg het dan even 8)

(vertel of met een foto)

Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar

en laat het ook vernielingen achter?

En idd een screen zou fijn zijn :klap:

:N het is net zoals in de gewone vice city. je hoort dat er een orkaan is maar je ziet er niks van

Geplaatst:
comment_536748

heeft iemand al die orkaan in gta vice city stories gezien?

als iemand het wel gezien heb zeg het dan even 8)

(vertel of met een foto)

Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar

en laat het ook vernielingen achter?

En idd een screen zou fijn zijn :klap:

:N het is net zoals in de gewone vice city. je hoort dat er een orkaan is maar je ziet er niks van

ow dat vind ik heel jammer maargoed :engel:

Geplaatst:
comment_536812

Ik heb een vraag.

Als je de 3 Legermissies hebt gehaald krijg je dan gelijk dat andere huis en andere pak ??????????????

En na dat filmpje van de 3e missie dat je eruit bent getrapt waar bevind je je dan op dat moment ??????????

Geplaatst:
comment_536832
Ik heb een vraag.

Als je de 3 Legermissies hebt gehaald krijg je dan gelijk dat andere huis en andere pak ??????????????

En na dat filmpje van de 3e missie dat je eruit bent getrapt waar bevind je je dan op dat moment ??????????

Ja, in de 3de missie krijg je je savehouse. Op dat moment zijn er ook 2 pakken beschikbaar.

Je bevind je buiten het leger, en moet in die missie nog naar je savehouse rijden, missie gelukt en jij kan daar saven. ;)

Geplaatst:
comment_536863

@denkaanhenk: Ik denk de Casuals en de Trailer Trash, weet ik niet zeker.

(plaatjes van Braver)

casuals:

screen11fy7.png

Trailer trash:

screen12ov4.png

@ Juju: Waarschijnlijk niet nee.

Bewerkt: door Die-hard

Geplaatst:
comment_536879
Dan denk ik toch dat je na de 3 Legermissies 1 pak in je kleding kast heb hangen die met dat spijkerbroek en het blauwe t-shirt.

Ik had nog een savegame liggen dat je juist die 3 missies hebt gedaan, en geen andere. Ik heb even gekeken en je hebt gelijk, mijn fout. :-(

Geplaatst:
comment_537017

Mensen ik heb een vraag ik ga binnekort een PSP kopen en ook dan GrandTheftAuto Vice City Stories

Nou is mijn vraag :

Als je GTAVCS koopt je moet hem dan toch updaten ? had ik gehoord maar ik hoorde ook je moet wel met volle batterij updaten anders gaat je PSP kapot, als je een PSP koopt en je doet hem aan is die dan al vol geladen of moet je hem laden?

Bewerkt: door GTAPROF1

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.