Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

dodo

hoi allemaal ik heb nu een save game dat je een dodo hebt maar hij heeft geen besturing kan iemand er een besturing voor maken

Featured Replies

De cheatdevice zorg er voor dat de dodo een besturing heeft. Cheadevice werkt alleen op fw 2.6 en lager dus als je een hogere firmware hebt is er geen manier om met de dodo te vliegen.

De cheatdevice zorg er voor dat de dodo een besturing heeft. Cheadevice werkt alleen op fw 2.6 en lager dus als je een hogere firmware hebt is er geen manier om met de dodo te vliegen.

Dan is er nog wel een manier: je psp downgraden. Maar daar heb ik dus geen verstand van :puh:

• Author

ik vraag dit juist omdat ik een gepatchte versie van het spel heb maar kan echt niemand een besturing maken bijvoorbeeld een bestuuring vervangen??

Op de pc zou je de besturing kunnen vervangen, maar om de psp versie te veranderen zou je een umd moeten kunnen lezen en schrijven met een pc en dat gaat niet.

Edited by maarte41

• Author

dit snap ik niet echt helemaal wat is het nou precies

Als je de besturingsbestanden wil veranderen moet je die veranderen op een pc en dan opslaan op de lcsumd, maar een pc kan geen umd's lezen en maken. Je kan de besturing dus niet veranderen.

Edited by maarte41

• Author

hoe hebb jij die dodo dan in het sspel gezet en hoe heeft de maker van de cheat dive het dan gedaan??

Met de cheatdevice kan door een foutje in de savegame de bestanden wel veranderen, maar als je het spel afzet wordt alles weer normaal.

Ik heb een cheat die vetefan88 heeft gemaakt wat aangepast. Met de cheatdevice heb ik dan die cheat aangezet en daarna opgeslagen. Om een of andere rede blijven sommige cheats geactiveert in de savegame zelfs als je het spel afzet. Die savegame werkt ook op hogere firmwares dan 2.6.

• Author

is er ook niks om de patch van me spel af te krijgen??????

Nee, de enige oplossing is een niet gepatchete versie te kopen.