Geplaatst: 6 november 200420 jaren comment_44560 Weet iemand hoe 't liedje heet die je in de inrto hoort van san andreas?
Geplaatst: 10 november 200420 jaren comment_46730 als ik op downloaden klik, komt windows media player. maar dan staat er: er is een fout gevonden met de knoppen sluiten of helpen op het web <_<
Geplaatst: 14 november 200420 jaren comment_48517 ik vind het ook een vet nummer je hoort hem ook soms op master of sounds
Geplaatst: 15 november 200420 jaren comment_48746 Doe ''RMB'' en dan ''Doel opslaan als'' , dat werkte iig wel bij mij ..
Geplaatst: 1 december 200420 jaren comment_56417 als ik op downloaden klik, komt windows media player. maar dan staat er: er is een fout gevonden met de knoppen sluiten of helpen op het web <_< bij mij kwam het ook
Geplaatst: 1 december 200420 jaren comment_56549 Aangezien de site hierboven gestolen informatie bevat van GTAgames.nl en aangezien wij beter opneem apparatuur hebben staat het intro muziekje nu als WMA downloadbaar in onze download database:http://www.gtagames.nl/downloads.php?release_id=240 Ik hoop dat jullie de kwaliteit wat beter vinden Hij speelt hem niet af in iTunes. ( -> afspeelsoftware van apple ) Is er misschien een .mp3 / .AAC ergens? :rolleyes: Afspelen met Windows Media Player of Winamp. We hebben het express WMA gemaakt omdat het iets betere kwaliteit heeft een veiliger is. Bij mij werk hij niet op Winamp.. als ik het bestand open komt een fout van winamp reageert niet.
Geplaatst: 4 december 200420 jaren comment_57663 Aangezien de site hierboven gestolen informatie bevat van GTAgames.nl en aangezien wij beter opneem apparatuur hebben staat het intro muziekje nu als WMA downloadbaar in onze download database:http://www.gtagames.nl/downloads.php?release_id=240 Ik hoop dat jullie de kwaliteit wat beter vinden Hij speelt hem niet af in iTunes. ( -> afspeelsoftware van apple ) Is er misschien een .mp3 / .AAC ergens? :rolleyes: Afspelen met Windows Media Player of Winamp. We hebben het express WMA gemaakt omdat het iets betere kwaliteit heeft een veiliger is. Bij mij werk hij niet op Winamp.. als ik het bestand open komt een fout van winamp reageert niet. bij mij komt er geen win amp maar een programa van nero (dat een programa om cd's te branden) maar om muziek te spelen maar het gaat niet
Geplaatst: 4 december 200420 jaren comment_58064 oke die intro mag er misschien wel wezen maar die van Guns N Roses - welcome to the jungle is ook wel heftig, vind hem veel beter passen
Geplaatst: 6 december 200420 jaren comment_59132 neeeee man hijs vette gangster komtie met rock past niet maar die is wel vet die guns & rozes
Geplaatst: 7 december 200420 jaren comment_59522 Bij mij werkt ie ook niet op windows mediaplayer er komt een fout melding te staan
Geplaatst: 7 december 200420 jaren comment_59729 Bij mij werkt hij gewoon in winamp... dit nummer moet ik in de auto hebben... *steekt de cd brander aan*
Geplaatst: 13 december 200420 jaren comment_62954 oow als jullie nog wille weten hoe dat liedje heet : michael hunter-the theme from San Andreas ps. Je kan ook gewoon de cd met de soundtrack kopen :lol: Staat het nr ook gewoon op.
Weet iemand hoe 't liedje heet die je in de inrto hoort van san andreas?