Geplaatst: 11 oktober 200618 jaren comment_520105 hoeveel postkaarten zijn er van gta lcs Wat bedoel je precies met postkaarten van GTA Liberty City Stories? Heb je het over de postkaartjes bij het standje aan de Airport (waar je 'See The Seight Before Your Fleight' start?) Kan je misschien wat duidlijker zijn, zodat we je beter kunnen helpen?
Geplaatst: 11 oktober 200618 jaren Auteur comment_520106 Echte postkaarten die je kunt vast houden zelf in reaal life.
Geplaatst: 11 oktober 200618 jaren comment_520120 Echte postkaarten die je kunt vast houden zelf in reaal life. Ik denk niet dat die bestaan. Waar heb je zoiets gezien dan? Bestaat dit van andere GTA's?
Geplaatst: 11 oktober 200618 jaren Auteur comment_520122 ik heb ze gezien in de game shop en heb ze gehaald maar nu wil ik weten hoeveel het er zijn
Geplaatst: 11 oktober 200618 jaren comment_520259 ik heb ze gezien in de game shop en heb ze gehaald maar nu wil ik weten hoeveel het er zijn Ik denk niet dat ze echt officieel zijn, want dan kenden meer mensen deze kaarten wel. Kijk eens op de achterkant staat daar ook dat het echt officieel is?
Geplaatst: 11 oktober 200618 jaren comment_520273 @VforV, hij bedoelt niet postkaarten in het spel zelf, zodat die personages dat dragen Er zijn inderdaad postkaarten. Net zoals er voor stripverhalen ook zijn. Hoeveel en welke, dat weet ik zelf niet. Ik zou zeggen, begin maar met tellen.. Ik weet wel dat er inderdaad postkaarten zijn, die je wel in elk land vind. @John, ze zijn officieel, ik heb ze ook eens in een game shop gezien Ik geloof dat dat game mania was
hoeveel postkaarten zijn er van gta lcs