Om het Gadget forum wat nieuw leven in te blazen breng ik met toestemming van ons schaap een nieuwe contest. In deze contest gaan er 10 gadgets strijden om de #1 plaats, dit kan niet zonder jou mening!
Hoe werkt het?
Elke week post ik een gadget in een nieuwe post, met foto's en info. De 10 gadgets die mij het beste ogen qwa beginpost post ik dus. Als jullie die post hebben gelezen sturen jullie via PM jou mening naar mij+cijfer. Daarvoor gebruik je dit lijstje:
Dan plaats ik dat in de post met die gadget. Na een week bereken ik het gemiddelde van alle cijfers, en zet ik ze in de lijst. Wie na 10 weken op de nummer 1 staat is dus de beste gadget.
Om het Gadget forum wat nieuw leven in te blazen breng ik met toestemming van ons schaap een nieuwe contest.
In deze contest gaan er 10 gadgets strijden om de #1 plaats, dit kan niet zonder jou mening!
Hoe werkt het?
Elke week post ik een gadget in een nieuwe post, met foto's en info. De 10 gadgets die mij het beste ogen qwa beginpost post ik dus. Als jullie die post hebben gelezen sturen jullie via PM jou mening naar mij+cijfer. Daarvoor gebruik je dit lijstje:
Dan plaats ik dat in de post met die gadget. Na een week bereken ik het gemiddelde van alle cijfers, en zet ik ze in de lijst. Wie na 10 weken op de nummer 1 staat is dus de beste gadget.
De Lijst:
0. GSM: LG 342i
0. Ipod Nano
0. D-dox (gamezetel)
0. Super joy box 9(xbox op pc controller)
0. Sony Ericsson v600i
0. Falcon RC Airplane
0. Creative Zen Micro
0. Motorola Razr V3
0. Ipod Photo
0. Nokia 6101
Voorlopig staan ze allemaal op 0 dus.
Waarom staat mijn gadget er niet bij?
Je post was waarschijnlijk niet uitgebreid genoeg, jammer voor je.
Vanavond post ik de eerste gadget, dan kan je volop PM'en.