Geplaatst: 13 oktober 200618 jaren comment_520948 eey, als ik runescape start krijg ik rood kruisje in de rechter boven hoek (zie foto) nadat ik de server heb gekozen hoe kan ik runescape weer normaal starten ? ik heb hier nooit last van gehad
Geplaatst: 13 oktober 200618 jaren comment_520952 nou je hebt gewoon pech want het is vrijdag de 13e. geintje probeer eens een andere server of het is een update of is je java niet meet goed
Geplaatst: 13 oktober 200618 jaren comment_520955 Heb je wel java? Instaleer anders even de nieuwste versie daarvan. Bewerkt: 13 oktober 200618 jaren door RobbertR
Geplaatst: 13 oktober 200618 jaren comment_520972 Heb je wel java? Instaleer anders even de nieuwste versie daarvan. Moet wel anders kon je eerst ook niet inloggen. Ik speel geen runescape maar ik denk dat het een update is die een paar minuten duurt. Probeer dus morgen weer eens in te loggen. Als dat niet lukt is het denk ik een pop-up, en dat firewall runescape dus blokkeert. Dit is er volgensmij simpel af te halen via internet opties als je internet explorer hebt. Als je firefox hebt staat het meestal in het balkje rechtsonderin.
Geplaatst: 13 oktober 200618 jaren Auteur comment_521010 Heb je wel java? Instaleer anders even de nieuwste versie daarvan. Moet wel anders kon je eerst ook niet inloggen. Ik speel geen runescape maar ik denk dat het een update is die een paar minuten duurt. Probeer dus morgen weer eens in te loggen. Als dat niet lukt is het denk ik een pop-up, en dat firewall runescape dus blokkeert. Dit is er volgensmij simpel af te halen via internet opties als je internet explorer hebt. Als je firefox hebt staat het meestal in het balkje rechtsonderin. john ik heb al een paar weken last van dit probleem
Geplaatst: 13 oktober 200618 jaren comment_521020 Ga naar de map van runescape op je computer. Temminste als je die heb. Daar kan je inzien welke updates er zijn geweest. Dit heb ik namelijk ook bij iemand anders gezien. Daar kon je in die Runescape map zien wat de fout is.
Geplaatst: 13 oktober 200618 jaren Auteur comment_521025 probleem opgelost java opnieuw geinstalleerd, en kon weer spelen bedankt iedereen
eey,
als ik runescape start krijg ik rood kruisje in de rechter boven hoek (zie foto) nadat ik de server heb gekozen
hoe kan ik runescape weer normaal starten ?
ik heb hier nooit last van gehad