Geplaatst: 13 oktober 200618 jaren comment_521034 Daar ben ik weer Dit zal een van mijn voorlopige sigs zijn want ik ga deze ook gebruiken omdat ik er toch wel trots op ben. Ik wil graag jullie reacties over deze messenger sig horen. Zoals je kan zien heb ik hem in twee uitvoeringen.
Geplaatst: 13 oktober 200618 jaren comment_521061 Lollige sig met die msn mannetjes Ik vind de kleuren en de background erg mooi, maar het font past er niet echt bij. Kijk eens op 1001 Fonts daar vind je vast wel iets tussen . Rating: 7.5/10
Geplaatst: 13 oktober 200618 jaren Auteur comment_521073 Lollige sig met die msn mannetjes Ik vind de kleuren en de background erg mooi, maar het font past er niet echt bij. Kijk eens op 1001 Fonts daar vind je vast wel iets tussen .Rating: 7.5/10 Oke bedankt voor je tip, ik ga er zeker even kijken Edit: Vond de achtergrond toch wat te fel hier in een andere versie: Bewerkt: 14 oktober 200618 jaren door gammie
Daar ben ik weer
Dit zal een van mijn voorlopige sigs zijn want ik ga deze ook gebruiken omdat ik er toch wel trots op ben. Ik wil graag jullie reacties over deze messenger sig horen.
Zoals je kan zien heb ik hem in twee uitvoeringen.