Geplaatst: 14 oktober 200618 jaren comment_521497 Ik heb pas ergens deze kaart gevonden, soort San Andreas Earth idee zeg maar, misschien wel handig: San Andresas Earth
Geplaatst: 14 oktober 200618 jaren comment_521504 ik kende m al, dat is inderdaad een fijne kaart, het enige nadeel is dat als je hem opslaat en inzoomt dat je dan heel langzaam naar de andere kanten kan scrollen vanwege de grootte. tis eigenlijk gewoon te goed. oow trouwens jou link werkt niet, maar via dit kan iedereen het wel vinden denkik. Bewerkt: 14 oktober 200618 jaren door Delanoll
Geplaatst: 14 oktober 200618 jaren comment_521512 Hotlinking Disable Kan hem dus niet zien >>> Door Dizzee: Lees de post van Delanoll hierboven...<<< Edit: sorry... te snel over gelezen... was zelf ook al op zoek naar die link >>> Door Dizzee: <<< Edit: Oja... Bedankt voor de link... zeker lekker grote kaart alleen laden duurt lang Bewerkt: 14 oktober 200618 jaren door Lampje
Geplaatst: 14 oktober 200618 jaren comment_521532 Was al bekend. Deze kaart zit op de website van MTA center verwerkt in hun map systeem. Tevens wordt het gebruikt in wat radar mods.
Geplaatst: 14 oktober 200618 jaren Auteur comment_521585 Is het geen idee om San Andreas in een werkelijk Google Earth idee te maken, dat je er ook echt op in kunt zoomen en dat soort dingen, erg grappig.
Ik heb pas ergens deze kaart gevonden, soort San Andreas Earth idee zeg maar, misschien wel handig:
San Andresas Earth