Ik heb sinds de kerstvakantie 18 Wheels of Steel: Accros America gekocht via internet, omdat ik eerst de demo van 60 min had en de tijd op was had ik de mogelijkheid om het te kopen zodat ik gewoon door kon spelen, dus ik kocht hem, ik harstikke blij Maar toen moest mijn pc leeg gehaald worden omdat hij traag werd en er een virus op zat. Dus 18 Steels of Wheel: Accros America moest er weer op nou had ik het formulier uitgeprint en goed bewaard daar staat op dat ik hem 3 keer opnieuw kon installeren nou ik had hem weer tot succes met de code geinstaleert ik weer lekker verder spelen. Maar ik wil hem nu opstarte zegt hij opeens: dat ik 49 minuten nog gratis mag spelen terwijl ik er voor betaald heb! Ik wou dus hier de vraag stellen ''heel bescheiden '' kan ik het spel op cd zetten of is dat illegaal? Anders begin ik er natuurlijk niet aan! Het is gewoon vervelend te weten dat je er 20 euro voor neer gelegd heb en dan maar 3 keer kan herinstalleren en dat het dan gewoon voorbij is
Hopelijk zijn hier leden die dit kennen en mij verder kunnen helpen nogmaals ik begin niet aan illegale dingen! Want dat is hier ook te strengste verboden! Ik wil dus wat meer informatie of er een mogelijkheid is of dat ik het hier gewoon mee moet doen..
Groet gammie
Edit: Heb even goed gelezen en op de site staat dat je er een backup copie van mag maken! Dat zou ik graag willen doen maar hoe moet dat? Als jullie dit niet vertrouwen kan ik de website doorgeven hoor! Het is legaal
Beste Leden,
Ik heb sinds de kerstvakantie 18 Wheels of Steel: Accros America gekocht via internet, omdat ik eerst de demo van 60 min had en de tijd op was had ik de mogelijkheid om het te kopen zodat ik gewoon door kon spelen, dus ik kocht hem, ik harstikke blij
Maar toen moest mijn pc leeg gehaald worden omdat hij traag werd en er een virus op zat. Dus 18 Steels of Wheel: Accros America moest er weer op nou had ik het formulier uitgeprint en goed bewaard daar staat op dat ik hem 3 keer opnieuw kon installeren nou ik had hem weer tot succes met de code geinstaleert ik weer lekker verder spelen. Maar ik wil hem nu opstarte zegt hij opeens: dat ik 49 minuten nog gratis mag spelen terwijl ik er voor betaald heb! Ik wou dus hier de vraag stellen ''heel bescheiden
'' kan ik het spel op cd zetten of is dat illegaal? Anders begin ik er natuurlijk niet aan! Het is gewoon vervelend te weten dat je er 20 euro voor neer gelegd heb en dan maar 3 keer kan herinstalleren en dat het dan gewoon voorbij is 
Hopelijk zijn hier leden die dit kennen en mij verder kunnen helpen nogmaals ik begin niet aan illegale dingen! Want dat is hier ook te strengste verboden! Ik wil dus wat meer informatie of er een mogelijkheid is of dat ik het hier gewoon mee moet doen..
Groet gammie
Edit: Heb even goed gelezen en op de site staat dat je er een backup copie van mag maken! Dat zou ik graag willen doen maar hoe moet dat? Als jullie dit niet vertrouwen kan ik de website doorgeven hoor!
Het is legaal
Bewerkt: door gammie