Geplaatst: 6 november 200420 jaren comment_44694 mensen, help me. ik kom maar niet verder met de 1e missie van W in San Fiero. Kan iemand me een tip geven wat ik het beste kan doen??
Geplaatst: 6 november 200420 jaren comment_44704 mensen, help me. ik kom maar niet verder met de 1e missie van W in San Fiero. Kan iemand me een tip geven wat ik het beste kan doen?? Leg effe uit welke missie je precies bedoelt .
Geplaatst: 7 december 200420 jaren comment_59694 is het die met de limo die je moet doen onploffen ???
Geplaatst: 7 december 200420 jaren comment_59735 De eerste missie dat je met hem het steegje inmoet . nou Je moet gewoon voor hem blijven dan lukt het wel , zorg dat je als je begint full armor en health heb en veel kogels , ik raad je aan een ak-47 die zijn wel goed
Geplaatst: 7 december 200420 jaren comment_59757 is het die met de limo die je moet doen onploffen ??? Je hebt wel door dat je iemand wilt helpen met een vraag van meer dan een maand geleden? Ik hoop dat guiter ondertussen wel verder is hoor :-)
mensen, help me. ik kom maar niet verder met de 1e missie van W in San Fiero. Kan iemand me een tip geven wat ik het beste kan doen??