November 6, 200421 yr ik heb al screens enzo gezien van de monstertruck maar ik vind hem niet kan iemand mij helpen? Edited November 6, 200421 yr by gta-SA fan
November 6, 200421 yr In de 1e stad staat ie ook bij die race arena zeg maar op je mini map staat een bekertje.
November 6, 200421 yr Author In de 1e stad staat ie ook bij die race arena zeg maar op je mini map staat een bekertje. waar staat hij dan ergens rond die arena?
November 6, 200421 yr ik kreeg hem pas toen ik eerste werd in die race Arena. Een Monstertruck met een vlag op de zijkant.
November 6, 200421 yr Er staat ook een monster truck in de buurt van de 1e stadals je helemaal naar het noordwertelijke punt van de stad gaat en die brug over en aan de linkerkant zie je allemaal caravans staan , een soort zigeunerkampje daar staat er ook een zonder speciale missions te moeten hebben doen B)
November 6, 200421 yr Er staat ook een monster truck in de buurt van de 1e stadals je helemaal naar het noordwertelijke punt van de stad gaat en die brug over en aan de linkerkant zie je allemaal caravans staan , een soort zigeunerkampje daar staat er ook een zonder speciale missions te moeten hebben doen B) ja, je moet het maar allemaal zien te vinden in zon grote map phoe heb nog niet alles gezien :rolleyes: .
ik heb al screens enzo gezien van de monstertruck maar ik vind hem niet
kan iemand mij helpen?
Edited by gta-SA fan