Jump to content
Geplaatst:
comment_522232

Sonny Forelli in Vice City Stories?

Ik heb zojuist Internet Movie Database (IMDb) gecontroleerd op updates, en wat bleek? Inderdaad, er was een update verricht. Een kleintje weliswaar, maar groot genoeg voor een leuk discussiepunt. Ik heb zitten twijfelen om hierover een nieuwsbericht aan te maken in het 'The latest news from Vice City Stories' topic, maar omdat het maar een klein update'tje is heb ik besloten om het 'latest news' te laten voor dat het was, wanneer er een groot nieuwtje vrijkomt m.b.t. Vice City Stories zullen we dit er ongetwijfeld even bij vermelden.

Mijn punt is dus nu, de lijst van voice-actors in GTA Vice City Stories op IMDb.com is nu ge-updated met maar liefst één naam. Een vreemde eend in de bijt, zal ik zeggen, maar toch een goed verhaal bij te creëren. Deze naam is bij de lijst toegevoegd:

Tom Sizemore .... Sonny Forelli (voice)

Wat zien we nu? Een Sonny Forelli in Vice City Stories? Nou, we zagen laatst al dat de lijst bijgewerkt was met de naam Tommy Vercetti (op IMDb staat weliswaar Tommy Vercettie), en nu zien hier ook Sonny bijstaan. Wat Tommy betreft: daar is al een theorie over gespeculeerd, binnenkort meer daarover. Maar goed mocht alles kloppen, dan zou ongetwijfeld Tommy iets met Sonny gaan meemaken in Vice City Stories. Waarom zou Tommy dan in Vice City Stories meespelen en niet met Sonny optrekken terwijl ze de 'beste maten' vroeger met elkaar waren? Desalniettemin zou het nog altijd vreemd zijn, Tommy zou immers toentertijd in de nor hebben moeten zitten. We zullen zien, zonder Tommy Vercetti zou Sonny uiteraard ook nog zaken kunnen regelen in Vice City, misschien komt het dan daardoor wel dat Sonny zo op de hoogte was over Vice City in de intro van GTA Vice City.

Goed, voordat ik nu een heel boekwerk bij elkaar geblaat heb: wat denken jullie? En dat is de bedoeling van dit topic, net zoals dat in het topic over Tommy Vercetti plaatsvond. Bedenk, discussieer, creëer, knutsel en plak je mening in elkaar; plaats die hier in dit topic en laat het discussiëren over Sonny Forelli hier in dit topic beginnen!

De desbetreffende link naar IMDb-pagina over GTA Vice City Stories: Klik

naamloosem8.png

naamlooslm2.png

Tommy Vercetti in Vice City Stories?

Filmsite IMDB heeft naast een enorme filmdatabase, ook een aardig uitgebreide database van computerspellen en alle stemacteurs die in die spellen zitten. Bij Vice City Stories staat Ray Liotta nu in de lijst als de stem van Tommy Vercetti (hoewel de naam op IMDB als Vercettie staat geschreven).

Rockstar zelf heeft geen aankondiging gedaan over het feit of Tommy Vercetti terug zou komen in Vice City Stories. Op zich is dit ook lastig aangezien de game zich afspeelt in 1984. GTA: Vice City, waarin Tommy Vercetti de hoofdrol speelt, speelde zich af in 1986 en in die game komt Tommy net terug van een vijftienjarige gevangenisstraf.

Bron: Insidegamer

Bizar nieuws. De IMDb is doorgaans een redelijk betrouwbare bron, maar hier heb ik toch mijn twijfels bij. Zoals hierboven al staat, zit Tommy in 1984 nog veilig opgeborgen in Liberty City Penitentiary. Wat ik me eventueel nog zou kunnen voorstellen is een flashback waarin Tommy voorkomt, maar ook dat zou vreemd zijn. Tommy heeft voor 1986 helemaal geen verband met Vice City.

Volledigheidshalve hier de bewuste pagina's:

GTA: Vice City Stories op IMDb

Ray Liotta op IMDb

Lees =>hier<= verder, maar dit topic (waar je nu in kijkt) is het centrale discussietopic!

Bewerkt: door Pietje II

Featured Replies

Geplaatst:
comment_523233
Lance bouwt ergens toch wel een haat op voor Victor; wie weet zit Lance zélf ook nog wel achter de moord van Victor.

Dus dan zou lance in het complot kunnen zitten, samen met Sonny en Diaz (als die al in ee complot zitten). Zou ook een goede reden zijn waarom Lance Tommy op het eind verraad, omdat het zo afgesproken was.

Geplaatst:
comment_523267

Ik denk dat jullie het helemaal fout hebben, of in ieder geval dat Lance niet bij het complot hoort. lance komt er achter dat Diaz z'n broer heeft vermoord, en wil Diaz gaan vermoorden. Beetje raar hé? Ook loopt Lance heel de tijd te zeggen dat z'n broer zo aardig en weet ik veel wat voor hem was. :Y

Geplaatst:
comment_523294

het is niet zo dat Lance de hele tijd riep dat zijn broer zo aardig voor hem was.

in een telefoontje had lance het erover dat Tommy hem niet zo als een kind moest behandelen. Zijn broer zou dat wel doen, en hij had daar en hekel aan.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_523306
Ik denk dat jullie het helemaal fout hebben, of in ieder geval dat Lance niet bij het complot hoort. lance komt er achter dat Diaz z'n broer heeft vermoord, en wil Diaz gaan vermoorden. Beetje raar hé? Ook loopt Lance heel de tijd te zeggen dat z'n broer zo aardig en weet ik veel wat voor hem was. :Y

Dat is het 'm nou juist, Lance zou dan meedoen met een complot. Bovendien was het maar een bedenksel, zoals ik nu al duizend keer vermeld heb is het helemaal niet zeker. Maar er zou in ieder geval zóveel achter de verpesting van de drugsdeal in de intro van GTA Vice City kunnen zitten, wie weet ging het helemaal niet om het geld en de drugs (greens & whites), maar dat Victor vermoord zou moeten worden, en wie weet Tommy ook wel (maar dat was dus mislukt). Het lijkt mij in ieder geval zeer logisch dat Victor's moord in GTA Vice City Stories aan bod gaat komen, het is immers een belangrijk onderdeel. We zullen het wel zien.

Geplaatst:
comment_524581
Het lijkt mij in ieder geval zeer logisch dat Victor's moord in GTA Vice City Stories aan bod gaat komen, het is immers een belangrijk onderdeel. We zullen het wel zien.

Ik weet niet of dat wel zo logisch is. Vergeet niet dat GTA VCS zich twee jaar voor GTA VC afspeelt. Het lijkt mij niet zo vanzelfsprekend dat we veel van verregaande complotten en vooruitgeplande hinderlagen te horen krijgen, als dat zich pas twee jaar in de toekomst gaat afspelen. Daarnaast zien we het verhaal vanuit Victors standpunt. Hoe kan de speler achter dingen komen die voor Vic verborgen blijven?

Denk ook aan GTA LCS: Het hele verhaal draaide om de opkomst van de Leone Family, maar er wordt geen woord gerept over de moord op de Don drie jaar later, terwijl dat evenals de dood van Victor wel een behoorlijke ommezwaai voor het verhaal is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.