Jump to content
Geplaatst:
comment_522631

voorbeeld3hp2.jpg

Welkom in de ‘GTA III Rampages walkthrough’.

Nadat ik het topic 'GTA III Hidden Packages Walkthrough' gemaakt heb had ik een ‘soort van’ boost gekregen om nog iets te maken. En aangezien er ook nog niks over de rampages uit GTA III op WikiGTA staat, heb ik besloten om ook hierover een walkthrough te gaan maken. Net zoals bij de hidden packages walkthrough heb ik ook van alle rampages screens gemaakt en uitgelegd wat je precies moet doen om de rampage te voltooien. Ik heb er weer met veel plezier aan gewerkt en ik hoop daarom ook dat veel mensen deze informatie goed kunnen gebruiken zolang het nog niet op WikiGTA staat. :)

Wat houd dat precies in, een rampage?

rampagenp4.jpg

Een rampage kun je eigenlijk vergelijken met een Kill-Frenzie uit de Topdown-view GTA’s.

Net zoals bij de Kill-Frenzies krijg je ook bij de rampages de opdracht om een bepaald aantal gangmembers te vermoorden in tijd met een bepaald wapen die je speciaal hiervoor krijgt. Meestal zijn dus de gangmembers van een bepaalde gang de doelwitten, maar het is ook soms het geval dat je inplaats van mensen, een bepaald aantal auto’s moet vernietigen. Bij elke rampage krijg je een tijd van 2 minuten om hem te voltooien. Lukt het niet in deze tijd, dan faal je de rampage en zul je overnieuw moeten beginnen. Elke rampage in GTA III heeft twee locaties. Als je bijvoorbeeld een rampage faalt, dan verschijnt hij op een andere locatie en faal je deze vervolgens weer, dan komt hij weer terecht op de eerste locatie. Voor het voltooien van de rampage krijg je een bepaald geldbedrag als beloning, hoe hoog deze is hang af van de moeilijkheidsgraad van de rampage. Je kunt de rampage in GTA III herkennen aan een blauw ronddraaien icoontje met een doodshoofd erin (zie plaatje). In GTA III bevinden zich niet zo gek veel rampages, maar 20 namelijk. In Portland 6, in Staunton Island 7 en in Shoreside Vale ook 7.

Portland

rampagesportlandta5.th.jpg

(Klik voor vergroting)

1a) Deze rampage bevindt zich achter de ‘Video Video Store’ tegenover ‘Luigi’s Sexclub 7’. Als je recht voor de ‘Video Video Store’ staat zie je links van dit gebouw een gangetje, loop hierin en je ziet de rampage liggen en daar kun je hem dus starten. Het doel van deze rampage is om 30 Diablos in 2 minuten om te leggen met een M16. Als je deze rampage gehaalt hebt krijg je een beloning van $5000.

rampage1gemengdco3.th.jpg

(Klik voor vergroting)

1b) Zoals ik al zei heeft elke rampage twee locaties, althans... dit gebeurt alleen als je de rampage de eerste keer niet meteen haalt. Als je hem dus faalt zal de rampage, die zich eerst achter de ‘Video Video Store’ bevond, zich nu bevinden in een grasveld naast de Callahan Bridge vlakbij een parkeerplaats.

rampage1gemengd2yh1.th.jpg

(Klik voor vergroting)

2a) Ten westen van Toni Cipriani’s restaurant bevindt zich een gangetje met daarin twee blokken dat elk twee garages bevat. Tussen deze twee blokken ligt de rampage. Bij deze rampage is het de bedoeling dat je 20 Leone’s vermoord met een AK-47 in 2 minuten. Als je dit gehaald hebt krijg je een beloning van $5000.

rampage2gemengdvq2.th.jpg

(Klik voor vergroting)

2b) Als je de 2e rampage faalt komt hij op een andere locatie te liggen, namelijk in het steegje ten zuiden van Toni Cipriani’s restaurant.

rampage2gemengd2ow5.th.jpg

(Klik voor vergroting)

3a) Ergens in Chinatown bevindt zich een gangetje met daarin een trap naar het dak, in ditzelfde steegje ligt ook een rampage. Voor de exacte locatie moet je even op mijn screen kijken. Bij deze rampage is het de bedoeling dat je in 2 minuten minstens 25 Triads vermoord met een Uzi. Is dit gelukt, dan ontvang je een beloning van $5000.

rampage3gemengddh2.th.jpg

(Klik voor vergroting)

3b) Als je de 3e rampage faalt komt hij achter een pilaar te liggen van het ‘Supa Save’ gebouw.

rampage3gemengd2hj7.th.jpg

(Klik voor vergroting)

4a) Deze rampage bevindt zich in een hoekje van een steegje ergens in het zuiden van Portland. Voor de exacte locatie kun je even op mijn screen kijken. Bij deze rampage is het de bedoeling dat je binnen 2 minuten minstens 13 voertuigen heb laten exploderen met een rocket launcher. Als je dit gelukt is ontvang je een beloning van $5000.

rampage4gemengdtp3.th.jpg

(Klik voor vergroting)

4b) Als je de 4e rampage faalt komt hij achter een muur tegen, tegen een boom te liggen, in het zuidwesten van Portland. Voor de exacte locatie kun je even op mijn screen kijken.

rampage4gemengd2lp0.th.jpg

(Klik voor vergroting)

5a) Deze rampage ligt in het midden (voetgangerspad) van de rails in Portland View. Hier in de buurt kun je via het station opstappen en vervolgens rechts over het rails naar de rampage toelopen. Bij deze rampage is het de bedoeling dat je in 2 minuten minstens 10 auto’s laat exploderen door granaten. Als dit je gelukt is ontvang je een beloning van $10.000.

rampage5fr0.th.jpg

(Klik voor vergroting)

5b) Als je de 5e rampage faalt komt hij op een andere plek op het rails te liggen, namelijk op het midden van het rails boven Trenton. Zie screen voor de exacte locatie.

rampage5reservewr5.th.jpg

(Klik voor vergroting)

6a) Deze rampage ligt in het steegje naast de ‘Mean Streets Taxi’. Bij deze rampage is het de bedoeling dat je in 2 minuten minstens 20 Triads vermoord met een shotgun. Als je dit gelukt is ontvang je een beloning van maar liefst $15.000.

rampage6gemengdsf2.th.jpg

(Klik voor vergroting)

6b) Als je de 6e rampage gefaalt hebt na de eerste poging komt hij op een hoger gelegen muurtje naast het ziekenhuis te liggen. Om hierop te komen ga je via de grasheuvel omhoog en spring je zo op de verhoging van het ziekenhuis, loop nu over het smalle paadje richting de rampage om hem te starten. Op mijn screen heb ik dit ook nog even met pijlen aangegeven.

rampage6gemengd2qj7.th.jpg

(Klik voor vergroting)

Bewerkt: door Bling

Featured Replies

Geplaatst:
comment_742024

hmm , ik heb de Rampage nog nooit gedaan maar zal het nu meteen ff nakijken ingame.

Heb hem ff nagekeken en het klopt , je moet 8 auto's kapot maken met een shotgun.

Bewerkt: door Galiorix

• 3 maanden later...
Geplaatst:
comment_829332

Mijn complimenten Bling! Ik ben nu bezig met ze allemaal te voltooien, in Portland toch. :puh:

Maar je hebt een foutje over de beloningen. Ik heb er nog maar 4 gedaan, en de beloningen waren altijd $5000 hoger dan de vorige beloning...

• 1 year later...
Geplaatst:
comment_1359800
Mijn complimenten Bling! Ik ben nu bezig met ze allemaal te voltooien, in Portland toch. :puh:

Maar je hebt een foutje over de beloningen. Ik heb er nog maar 4 gedaan, en de beloningen waren altijd $5000 hoger dan de vorige beloning...

Eigenlijk word na iedere keer het bedrag 5000 hoger(dacht ik, kweet het niet zeker)

Bewerkt: door mink

Geplaatst:
comment_1359801
Ik weet dat het misschien dom klinkt en dit is ook niet als kritiek bedoeld op deze fantastische walkthroughs van je, maar bij rampage 9 moet je auto's mollen met 'n shotgun, en geen yakuza's met molotov cocktails

Jij gebruikt vast de nummers op de kaart maar die zijn anders vergeleke met die van Bling

Geplaatst:
comment_1359802
Ik weet dat het misschien dom klinkt en dit is ook niet als kritiek bedoeld op deze fantastische walkthroughs van je, maar bij rampage 9 moet je auto's mollen met 'n shotgun, en geen yakuza's met molotov cocktails

Jij gebruikt vast de nummers op de kaart maar die zijn anders vergeleke met die van Bling

Ik heb de rampages op een andere save nog een keer gedaan en je had wel gelijk.M0nk3yL0rd

• 1 year later...
  • 7 maanden later...
  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.